Announcement

Collapse
No announcement yet.

wat doen jullie op zondag?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Vandaag van m'n geloof afgestapt om bij ons naar het jaarlijks terugkerende Mixtream festival te gaan met bands en Dj's. Was met een half uur weer thuis. Ging voor de Dj's, hadden ze allemaal rap en r&b dj's. Mooi, mazzel dan maar weer

Comment

naja, ik was vandaag om half 6 savonds wakker, pyama aan btje rond banjeren door t huis.

zometeen even de kermis op die een paar km verder is, dan wat drinken. mischien dat er nog wat andere jongens tegenkom dat we nog gaan stappen (zo loopt het meestal) en maandag ochtend weer te werk:)

Comment

Re: wat doen jullie op zondag?

Zondag?

meestal zit ik tot diep in de nacht te kloten met muziek, dus ik word vaak zelf wakker rond een uur of half 5,
        of ik moet bijkomen van de vorige avond.

nou dan is het rustig wakker worden, douchen, eten. en dan waarschijnlijk weer aan de muziek of afspreken met maten :).
        zondag is voor mij echt een vrije dag, dus het is mixen tot ik erbij neerval opdat ik hopen mag, dat ik beter word,

en mischien wel een paar flinke sets neer kunnen zetten :) .

Comment

Re: wat doen jullie op zondag?

dat gaat blijkbaar wel ten koste van je oplettendheid; deze laatste post was namelijk al uit 2007 ;-)

Comment

Ik maak zondag 's avonds radio!

Comment

Zondag is de enige dag dat ik niet bezig hoef te zijn met school/stage/werk/draaien, dus zondag is mijn produceer-dag :D

Comment

Mm, zondag zit ik in de kerk (nee grapje..)

Op zondag altijd wel een hoop klussen, meestal freelance.

Comment

Wat voor freelance feestjes heb je dan op zondag, in de kerk zeker ;) ?

Ik kom zondag niet verder dan me eigen rommel op te ruimen op diverse locaties in Zeeland, dus drive-in show set(s) af te breken en verhuur sets af te halen.

Comment

Voor geluidsbedrijven die ene LJ nodig hebben (bandjes..)

Maar goed, een klus in de kerk (iets wat niet vaak voorkomt ) is ook leuk

Comment

40 jarige bruiloften en ouder, gelukkig alleen in de zomer!

Op dit moment werk ik gewoon weer in de horeca op zondag, altijd gezellig druk!

Comment

elke zondag avond op stap :D
                        om de week in te drinke, of het weekend af te sluiten, net hoe je het bekijkt ;)

Comment

Wanneer komt er iemand die huiswerk maakt? Ik moet het wel, ik kom er alleen meestal niet aan toe. Er zijn zoveel leukere dingen: bax-shop.nl forum F5'en, vrienden, zinloos internetten, vriendin...

Comment

Huiswerk: ja officieel zou ik het wel moeten, maar in plaats daarvan zet ik de wekker maandag maar wat vroeger;)

Comment

Ik geef je groot gelijk, alleen op maandag kom ik echt niet eerder m'n bed uit:) Een rechtgeschapen student als ik moet toch ook slapen?

Comment

Op zondag worden er hier grote hoeveelheden alcohol door gejaagd. Door miijn helicopters wel te verstaan. En als die er klaar mee zijn dan is er meestal niets meer voor mij over....

Comment

Working...
                                X