Announcement

Collapse
No announcement yet.

wat doen jullie op zondag?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• wat doen jullie op zondag?

zelf zit ik 6a7 dagen per week in discotheken en kroegen, dus op zondag ook altijd. en overdag werken.

Óf ik ben op een 1 of ander circuit, óf een toerrit/meeting van Subaru Club Nederland, óf ik zit voor de buis F1 te kijken, óf ik ga bij vrienden langs, óf ik krijg visite, óf ik doe wat anders .... (uitslapen & verder nix)

Comment

heb je zelf ook zo'n mooie uitgebouwde snelle subaru?;)
      of een jumbo?

:lol:

Comment

Kijk maar op mijn site (bij "pictures"), daar staan een paar foto's: www.djdyno.nl 8)

Comment

ik doe op zondag gewoon ff lekker nix. En soms savons naar vrienden ofzo lekker biertje drinken ofzoiets.

Comment

Originally posted by DJDyno
            Kijk maar op mijn site (bij "pictures"), daar staan een paar foto's: www.djdyno.nl 8)
            ik kan niet connecten, zometeen nog es proberen..

Comment

hier werkt hij ook niet

maar ik kan me herineren dat ik hier een keer ergens een subaru impreza r voorbij zag komen?

Comment

Bloemendaal aan zee licht om de hoek dus met mooi weer ben ik daar te vinden op 1 van de feestjes die daar elke week gehouden worden. Met slecht weer is het altijd even afwachten.

Comment

hmm net thuis,

hadden een meeting met wat dj's die allemaal in ziek mooi omgebouwde auto's reden,

paar meiden mee en een kleine tour gehouden en in een cafe beland, daarna nog bij iemand thuis wezen zitten.

maar om 7 uur gaat me wekker weer, dus even 2 uur slapen.

Comment

meeste dj's hebben idd wel een leuke auto hoort een beetje bij de image

je kunt zo ook zien wie veel draait voor een goeie gage ;)

rij nu zelf in een golf 4 van 2002 1900tdi met rode i
                    master line uitvoering

maar ja op zondag ik schiet vaak met kanonnen hier in bourtange
                    ook mag ik op zondag wel een beetje rust hebben vindt ik dus doe dan ook niet zoveel

Comment

Ik meestal niks... Beetje thuis hangen of bij vrienden ofzo.

Comment

Originally posted by marcello

maar ja op zondag ik schiet vaak met kanonnen hier in bourtange
                        ook mag ik op zondag wel een beetje rust hebben vindt ik dus doe dan ook niet zoveel
                        Ik was vorige week nog in bourtange!! Niet op zondag.. Maar goed, relaxed dorpje..;P

Comment

Originally posted by Tomazos
                          Originally posted by DJDyno
                          ik kan niet connecten, zometeen nog es proberen..
                          Hmm, ik lees net dat mijn provider een hack heeft gehad :twisted: , dus even geduld a.u.b. :wink:

Comment

Originally posted by marcello
                            meeste DJ's hebben idd wel een leuke auto hoort een beetje bij de image

je kunt zo ook zien wie veel draait voor een goeie gage ;)
                            inderdaad, of vaak nog andere handel... kan natuurlijk ook;)

Comment

wat voor handel zou dat dan moeten zijn?

hoop niet pillen en poedertjes en andere dingen!

@stefjuuh
                              had je even moeten zeggen hadden we even een terras gepakt!

Comment

Working...
                              X