Announcement

Collapse
No announcement yet.

iov, wat voor car heb jij? (show your ride)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• iov, wat voor car heb jij? (show your ride)

in opvolging een ander topic hier op het forum op wat je doet op zondag waar we het gingen hebben over de auto's

is het misschien wel leuk om je auto te laten zien waar je mee naar de draai klussen gaat ik zeg expliciet waar je mee naar de draai klussen gaat

mijn auto is een golf 4 van 2002
    1900 tdi met rode I 110 pk
    master line edition
    alles elektrisch
    met airco natuurlijk ;)

waarom deze auto?
    is een diesel en dat rijdt toch prettiger als je zo als mij veel kilometers maakt en ook lang in je auto zit!

rij nml ongeveer een 35000 tot 40000 op jaarbasis en dat is voor 9/10 zakelijk

en dan de foto's

Whooooow.. resize please. Ik gebruik 1280X1024, maar tis wel een beetje TE groot ---> www.resizer.nl

Comment

hehehe zie het nu pas

morgen

maar back to topic!

Comment

nice ride...

alleen wel ff poetsen, veel wasstraat krasjes!

Comment

er word ook mee gereden!! ;)

wie volgt?

Comment

hmm, ik word altijd gereden,

meestal in een rode peugeot 205, van 400 euro.

of een uitgebouwde flink uitgebouwde Vw Golf 3.

geld voor het rijbewijs wil nog niet echt lukken,
            zet ik geld appart, en dan heb ik het BIJNA.. is het grotendeels alweer op. :roll:

maarja, wachten op me loonstrookje of anders langs de bank.
            want ik begin het toch wel ECHT nodig te hebben...

maar als ik hem dan heb.. word het een goedkoop auto'tje voor een jaartje,
            daarna maar eens verder kijken.

al mijn vrienden en maten rijden in flink ziek uitgebouwde auto's
            dan kan je niet achter blijven natuurlijk;)
            ik werk dan nu bij een bedrijf die hetzelfde doet als "pimp my ride" dus dat komt wel goed.

Comment

Een zilveren mountain bike met 21 versnellingen 8)

Comment

foto? :lol: :lol: :lol:

Comment

Wilde eigenlijk niet reageren, omdat een auto voor mij niets meer is als een vervoermiddel, maar vooruit.
                  Onder het motto van "het moet wel vooruit gaan" verplaatst LdW zich momenteel nog in een blauw-zwarte Mercedes C 220 CDI Avantgarde, voorzien van AMG sportpakket. (Verlaging, andere koppeling, andere remmen, ander motormanagement.)

Foto staat wel ergens op mijn MySpace, zal hem nog eens linken...

Aangezien hij bijna 3 jaar oud is nou ben ik nu aan het kijken voor een nieuwe... de nieuwe C ziet er best leuk uit maar is me qua waar voor je geld een beetje te duur. Ben nu aan het kijken naar een Skoda Superb L&K met alle opties (is nog luxer en goedkoper)

Comment

die van mij is een VW Golf (2) GTI, Wolfsburg limited edition, 1.8 liter, donkergrijs metallic.
                    Subtiel gespoilerd, zonder al teveel overbodige elementen en met opvallende velgen en bredere banden.

Oud bakkie, al uit '89, maar ik kon 'm overnemen van m'n zwager, en vind het nog steeds 1 van de mooiste Golfjes die er zijn;
                    En dat ding is nog steed heel wat sneller dan een heleboel "standaard" auto's van nu. Is alleen niet een van de zuinigste auto's.... :twisted:

Maar afgezien van wat kleine mechanische mankementjes hier en daar, heeft ie me nog nooit in de steek gelaten. Deutsche Gründlichkeit, zal ik maar zeggen.

ik heb ff geen foto trouwens.... misschien dat ze er nog een paar bij het CJIB hebben 8O

Comment

Ik wordt meestal gebracht in deze auto:

VW Corrado G60

Met deze auto heeeeel af en toe:
                      Subaru Impreza GT Turbo

Comment

ghe ghe, reiskosten, 2 euro per kilometer:D

Comment

Op het moment mag ik nog geen auto rijden (14 jaar, redelijk logisch dus).
                          Maar we hebben net onze Volkswagen GTI verkocht, en nu zijn we op zoek naar een leuke Volvo die we gaan tunen en voor persoonlijk gebruik gaan gebruiken. Maar mijn vervoersmiddel op het moment is een Yamaha Aerox 50 en als er popo in mijn wijk rijdt een fiets 8)

Comment

Eigen vervoersmiddel: een werkende fiets :lol:

Voor langere afstanden gebruik ik meestal deze:

en deze

Werkt voor mij prima :wink:

Comment

Originally posted by Ra_ver
                              Eigen vervoersmiddel: een werkende fiets :lol:

Voor langere afstanden gebruik ik meestal deze:

en deze

Werkt voor mij prima :wink:
                              Dan zie je ook nog eens wat :P En heb jij ook altijd van die mensen in de trein die opeens naast je komen zitten en hun halve levens verhaal aan je lopen te vertellen?

Comment

Working...
                              X