Announcement

Collapse
No announcement yet.

iov, wat voor car heb jij? (show your ride)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Toppertje
    Originally posted by Ra_ver
    Eigen vervoersmiddel: een werkende fiets :lol:

Voor langere afstanden gebruik ik meestal deze:

en deze

Werkt voor mij prima :wink:
    Dan zie je ook nog eens wat :P En heb jij ook altijd van die mensen in de trein die opeens naast je komen zitten en hun halve levens verhaal aan je lopen te vertellen?
    ghe ghe,
    dan gewoon een verhaal verzinnen dat jou leven nog zwaarder lijkt dan dat van hem/haar;)
    dan houden ze meestal wel snel op..

meestal helpt het wel als ik zeg dat me beide ouders zijn overleden, dat ik helemaal alleen ben zonder vrienden, geen doel in het leven, nauwlijks me huur ken betalen e.d :roll:

Comment

Haha nee geen last van. Meestal ben ik muziek aan het luisteren, dus beginnen ze niet te praten (of ik hoor ze niet :P).

Of ik slaap...dat kan ook nog :lol:

Comment

voor mij ook een grijze mountainbike kona blast

foto:

en anders deze voor de afstanden(een jaguar sovereign):

Comment

Hey Ruez,

Is het misschien een heel ogepaste vraag als ik wil weten hoe jij in vredesnaam als student in een Jag kunt rondrijden :?:

Of is ie van je vader, danwel de bank ;-)

Als ie van jou is, baal ik enorm dat ik niet in Belgie heb gestudeerd namelijk, want die studiefinanciering moet dan wel de moeite waard zijn 8O

Comment

of een goeie dj zijn,

dj maat van me heeft wat singles uitgebracht, wat wel een beetje aansloeg,
            deze rijd in een HELE dikke rover, 2e hands gekocht voor net iets meer dan 20.000.

of idd van pappa, of van een verkeerd vriendje :twisted: ;)

Comment

Ik rij een Peugeot 405 station diesel. Wrom? 1, hij is betrouwbaar. 2 ik heb de ruimte nodig om mijn 2 honden mee te nemen. 3 t ding kostte geen drol qua aanschaf. 4, rijd gewoon goed en zuinig. 5, ik heb een zwak voor t type, ben ook lid van de 405 club nederland.

De bak!

Wat erin moet!

Comment

Working...
              X