Announcement

Collapse
No announcement yet.

echt he

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• echt he

echt he, ik kan me zo opwinde als een 15 jarige dj die in februari is begonnen dingen negatieve over je gaat vertelle he, zonder mij ooit te hebben zien draaien o.i.d

t maakt me gewoon echt gevaarlijk kwaad,

Waar maak je je nou druk om joh! Boeie elke Dj heeft last van mensen die negatief over je praten. Alleen de een is zo volwassen om zich daar niks van aan te trekken en de ander laat zich kisten en maakt zichzelf zwart. En als ik eerlijk mag zijn kom je op dit moment erg kinderachtig over!

Comment

Tis idd heel vervelend.. Je hebt er veel tijd/moeite/geld in gestoken. En dan zo'n reactie van zo'n n00b..

Maargoed, jij weet wel beter :) En anders daag je hem tog is uit voor een battle.. :)

btw...
      Hoort dit niet thuis in dat irritatie topic?

Comment

naja het draaid al langer hoor, hoezo kinderachtig dan?:)

Comment

@wessel...

idd lol, naja.. die battle moet al zo'n half jaar komen, maar hij krabbelt trug, hij wilt een mix opnemen en late beoordele op een forum,

NEJ!! gewoon live, met publiek, klaar.

Comment

Originally posted by Tomazos
            hoezo kinderachtig dan?:)
            I rest my case.

Comment

Gewoon vertelle dat als die l*l geen live battle wil doen hij geen recht heeft om zon grote bek open te trekken.

Ik zou hem netjes vertelle dat als hij de battle niet aangaat hij ze bek moet houden

Comment

idd, maja, ondertusse praat hij wel met me baas over mij van: dit en dat.. kan ik bij je kome draaie bla bla bla,

stakker, maja.. ik sta waarschijnlijk binnekort met een drive-in show bij hem op school, lijkt me een prima plek voor die battle:)

Comment

whahha je moet hem niks vertellen over die battle hem gewoon naar voren roepen waarschijnlijk chaamt ie zig dood en word het helemaal niks dan hebje hem :twisted:

en neem natuurlijk een camera mee he :P

MAar ik neem aan dat je baas tog wel snapt dat hij een zeikerd is

Comment

Een vijftienjarige met een Uzi, daar zou ik me druk om maken!

Originally posted by Tomazos
                    idd, maja, ondertusse praat hij wel met me baas over mij van: dit en dat.. kan ik bij je kome draaie bla bla bla,
                    Als jij serieuze concurentie ziet in een vijftienjarige doe je wat fout...

Comment

ook PUUR geeeeeen concurrentie!! dat ten eerste, nada echt niet.

gaat mij meer om zijn gedrag zelf!
                      hij begon tege mij van: ey battle houde?
                      ik en me vriende moeste wel btje lache.. hij: ben je bang ofzo? neem je zakdoekje maar mee je gaat huile..

terwijl die zelf bij elke tent na 2 weekenden eruit word getrapt.. het gaat echt niet om de concurrentie:P die is er ook niet, dat zegt iedereen hier in enkhuizen "als die battlekomt zet ik me huis en me auto op jou" maar gewoon het gedrag van dat jochie zelf

Comment

dan zou ik voor mijn ideetje gaan :P Als heelze school hem uitgelachen heeft zal het daarna allemaal wel voorbij zijn met zijn gezeur.

Comment

hahaha geweldig

Comment

Kan nog veel gekker. Op een ander dj forum zit iemand ontzettend bijdehand en interssant te doen over draaien. Toen hij een paar weken bij me was bleek hij niet eens te kunnen mixen, maar op een forum wel van de hoogste toren blazen. Tjah, op internet is iedereen een Tiesto :wink:

Comment

Idd Arcee heel veel gasten doen zich voor ofze nieuwe Tiesto zijn daar hebk echt een rufte hekel aan ,

Ik zelf ben 14 jaar en moet nog heeeeeel veel leren maar daarom wil ik juist tips en opmerkingen van mensen die er wat meer verstand van hebben als mij

P.S. Miss hoort deze opmerking in een ander forum index plaats srry hiervoor

Greetz, Sander

Comment

Working...
                              X