Announcement

Collapse
No announcement yet.

echt he

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by sdelafunk
    Idd Arcee heel veel gasten doen zich voor ofze nieuwe Tiesto zijn daar hebk echt een rufte hekel aan ,

Ik zelf ben 14 jaar en moet nog heeeeeel veel leren maar daarom wil ik juist tips en opmerkingen van mensen die er wat meer verstand van hebben als mij

P.S. Miss hoort deze opmerking in een ander forum index plaats srry hiervoor

Greetz, Sander
    Je hebt ook heel veel gasten die overdreven aardig doen en heel vaak zeggen dat ze nog veel moeten leren. Maar in het weekend gaan ze liever lol trappen dan serieus ergens aan de bak komen. Hopend dat iemand via internet je boekt voor een gig.

Comment

Originally posted by Toppertje
      Originally posted by sdelafunk
      Idd Arcee heel veel gasten doen zich voor ofze nieuwe Tiesto zijn daar hebk echt een rufte hekel aan ,

Ik zelf ben 14 jaar en moet nog heeeeeel veel leren maar daarom wil ik juist tips en opmerkingen van mensen die er wat meer verstand van hebben als mij

P.S. Miss hoort deze opmerking in een ander forum index plaats srry hiervoor

Greetz, Sander
      Je hebt ook heel veel gasten die overdreven aardig doen en heel vaak zeggen dat ze nog veel moeten leren. Maar in het weekend gaan ze liever lol trappen dan serieus ergens aan de bak komen. Hopend dat iemand via internet je boekt voor een gig.
      Al zou dat zo zijn (ben ik niet hoor) Wat is er dan mis mee dat iemand deejayen als interesse heeft, op een forum zit maar behalve deejayen ook van lol trappen houd?

Oke deze types krijgen geen gig maar maakt dat wat uit dan???

of bekijk ik het weer helemaal verkeerd hier?

Comment

Working...
      X