Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Het spijt me te moeten zeggen, maar ik sluit me helemaal aan bij Stephanie!! :lol:
Ik vindt dit soort reclame walgelijk op een forum als deze. En al helemaal als het geld in het laadje moet brengen. Wees een man en flikker die troep eraf, het vervuild de site! Daarbij komt nog dat iemand met een beetje verstand meteen ziet dat ie NOOIT dat wijffie smst die je ziet staan, gewoon alleen een computer :twisted:
Topper! 8O
Tech-Neo
Oke ik begrijp dat het erg irritant is, dan zullen we hem maar verwijderen.
BTW: je sms bericht verstuur je trouwens NIET naar een computer!!
Maar dat maakt ook niet uit meer, wist niet dat dit zo veel irritaties op zou roepen bij de leden en medewerkers, excusses hiervoor!
had anders onder de mod's gevraagd of leden of er een vrije donatie mogelijk was
erger me er mateloos aan!
denk dat als het er nog lang opstaat ik dezelfde kant als stephanie op ga
Wij hebben een eigen server draaien he Marcel, kost best een duit hoor, maar ik zal een andere manier gaan zoeken om de kosten te drukken, vind trouwens niet dat het bij de leden vandaan moet komen denk dat de aanmeldingen dan flink naar beneden gaan lopen.
Ik heb zlef nog niet vele met reclame gewerkkt, maar over het algemeen werkt de soort reclame het best als je die aan de bezoekers aanpast. Aanbgezien dit een deejayforum is zul je het beste kunnen proberen reclame te maken voor webwinkels voor dj gear e.d.
Met dit soort reclames heb ik totaal geen problemen en je kunt er van mij part best 1 boven het forum en 1 onder het forum zetten. Als dat betekent dat je evenveel of meer verdient (moet haast wel meer aangezien iedereen zijn interesse's bij dj gear ligt en slechts sommige het bij hoerne zoeken) dan is iedereen weer blij :)
Verder denk ik dat met die reclame ook leden werden afgsestoten. WEghalen is dus een geode stap vooruit (of hij doet het nui gewoon weer niet :P)
Wij hebben een eigen server draaien he Marcel, kost best een duit hoor,
Kost zeker een flinke duit maar als dit meer kost dan betaalde hosting wat het zeker doet denk ik, waarom stap je dan niet naar betaalde hosting over?
Misschien is het net zoals dyno zegt beter om over te stappen of google ads. Maar wat misschien ook wel wil helpen is om de ad helemaal onderaan de pagina te zetten, als het teminste per view is ipv per click. Als het per click is heb je er uberhaubt weinig aan want de meeste mensen hier hebben helemaal geen behoefte aan om een dame een gratis smsje te sturen.
je snapt wel dat ze dan geen geld krijgen he ;) Zal wel per view op click gaan
Jawel ze krijgen wel geld.. het word gewoon geladen.. maar je ziet het niet ;)
ze krijgen geen geld per view is gezecht maar per verzonden sms. MAargoed of je hem nou blokt of niet de personen die hier tegen zijn zullen er zowiezo niet op klikken.
Comment