Announcement

Collapse
No announcement yet.

wat koste jou site +-

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• wat koste jou site +-

mijn site heb ik zelf naar de finistijnen geholpen, probeerde hem te editen met een ander programma dat lukte niet,

nu laat ik een site bouwen zoals deze:
    Listen to Aemilius | SoundCloud is an audio platform that lets you listen to what you love and share the sounds you create.

200 eutjes,
    is dit veel?

voor 250 met een apart control panel, voor me agenda e.d
    webhost moet ik zelf regelen, (daar heeft me oude site ook altijd op gestaan)
    ik vind persoonlijk 200/250 niet heel duur, voor een site zoals die, maar wat is jullie mening?

wat is jullie site, en wat heeft het Ongeveer gekost. dit kwa vergelijking

Op zich niet duur denk ik.. je moet het er natuurlijk wel voor over hebben.. Ik zelf zou het niet doen.
    Heb mijn site (www.djsergio.nl) gewoon zelf gemaakt.

Comment

Helemaal niks.. maar ik ga er 1 laten maken.. want ik kan niet fotosoepen en de layout die er nu is zuigt zwaar. Kennis van mij doet het.. Geen idee wat hij er voor wil hebben. :)

Zodra ik het weer post ik het hier ff. ;)

Comment

Re: wat koste jou site +-

Originally posted by Tomazos
        nu laat ik een site bouwen zoals deze:
        Listen to Aemilius | SoundCloud is an audio platform that lets you listen to what you love and share the sounds you create.

200 eutjes,
        is dit veel?
        Lijkt me een kant & klare template.....moch dit inderdaad zo zijn dan is het duur en niet exclusief.

Comment

oke, hij stuurt me wat ontwerpen op waar ik uit kan kiezen,
          ga ik ermee akkoord betaal ik, zo niet betaal ik niet. dat heb ik met hem afgesproke,

maar keep posting:)

Comment

Ik maak mijn site ook altijd zelf.

200 Euro vind ik niet zo heel erg duur, want als je je site laat maken door een professioneel bedrijf, praat je gelijk over het 10-voudige bedrag.
            Maar, dan onderhouden ze je site wel voor je. Dat zal die voor 200 Euro waarschijnlijk niet doen. Met het gevolg dat je zelf moet gaan kloten met die site, die je dus daarmee zelf kan VERkloten!
            Hou daar wel rekening mee!

Comment

die jongen die onderhoud hem ook, mocht er wat mis zijn,

zelf kan ik er niks aan doen, ik krijg een control panel om me agenda e.d mee te veranderen, verder kan ik er weinig mee doen,

Comment

opzich is 200 euro niet veel gezien wat de rest vraagt, maar aan de andere kant kan je er ook nog heel wat anders voor kopen en vind ik het wel veel.

Comment

dat heet inversteren:)

Comment

Ik heb het voor elkaar gekregen om een .eu domein etc gratis te runnen.

Iig, heb zelf niks uitgegeven aan mn layout (is misschien ook wel te zien, zelf gemaakt). Maar 200EUR voor die template... umm... ik zou het niet doen, ziet er idd een beetje uit als een standaard template, met een extraatje hier en daar, maargoed, het is jouw site, jouw geld, jouw keuze ;)

~*Sirrush

Comment

Ik maak de site ook zelf...veelal HTML...maar ach...ziet er wel redelijk uit.

200 euro is niet duur....kan er ook wel geld aan uitgeven, maar vind het leuk het zelf te doen....

Comment

Originally posted by Tomazos
                        dat heet inversteren:)
                        INVESTEREN bedoel je zeker..??? :lol:

Comment

mijn site is op maat gemaakt een tijd geleden en zou daar ongeveer 200 euri voor betalen.

Tegenwoordig heb je dingen zoals joomla wat gratis is. Deze is makkelijk te installeren en aan te passen. Er is keuze uit veel templates (die je zelf makkelijk kan editten met menu).

Je moet t gewoon eens proberen het werkt echt goed.

2 sites van joombla die ik gemaakt heb

www.dj-town.nl (gemaakt door mij en prozei)

Easy going binnen een dag is die af... t enige is dat je m direct op de server moet maken maarja boeiend :)

Comment

Zeker niet duur voor een site.

Zelf maak ik mijn eigen site (www.jobdelange.tk)
                            Server zit bij het internet abonnement betaald me vader dus.
                            .nl moet ik nog kopen en meteen visitekaartjes latne drukken.

Weet iemand trouwens een heel erg goedkope plek om een .nl te registreren (zonder hosting dus)

Liefst uit ervaring want mijn vader krijgt un ook opeens 8 euro doorstuurkosten rekening per jaar. Is voor hem niet erg maar elke euro die ik per jaar minder betaal vind ik mooi meegenomen :P Ik denk dan weer daar gaan 2 singletjes :P

Comment

Ik maak mijn site ook gewoon zelf.
                              (www.DJChranisty.nl.tt)

De goedkoopste manier. Ik wil natuurlijk ook wel voor anderen site's maken maar daar zitten wel weer kosten aan.
                              Zorg gewoon dat je een website builder progie krijgt.
                              Beetje knooien en er komt vanzelf wat uit.

Comment

Working...
                              X