Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Persbericht: Marcel maakt een overwachte carriƫre move!
ghe ghe,
was op een Award uitreiking in belgie in het begin van dit jaar, daar kregen de beste reclame spots een award, soort van de Gouden Loekie. moest daar dus samen met dj Megagirl, + me beste maat Dj swing draaien,
ik dacht dat er een foto werd genomen door de man van Megagirl dus ik kwam er maar even tussen met 2 redbulls (sponser matteriaal, heerlijk gratis om veel van mee te nemen voor in de auto :lol: :roll:) vond het zelf wel een grappig filmpje toen ik later te zien kreeg dat het was gefilmt ipv gefotografeerd.
dit optreden werd ook uitgezonden op tv+de radio, die tv camera's waren HEEL irritant (zie je in het begin rechts)
ik denk, zet mezelf alvast voor lul voordat er filmpjes opduiken(A)
Kijk ook eens op youtube naar de filmpjes van DJ 2nd nature....is hoofmixer van MTV...ken Brett persoonlijk....is gave gozer...en is zoooooooooooooooo goed.....was dit jaar nog in Spanje....helaas alleen op vakantie....had gevraagd of ie nog ergens show ging geven, maar helaas......anders was ik beslist gegaan......
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
en nu kan ik me echt voorstellen dat je een leuke avond kan hebben, met een dvj erbij! Vooral als je de vocals juist plaatst met het beeld, zoals op het begin, dat die vrouw ineens in beeld staat te zinge (ja, niet echt mijn stijl:P)
en nu kan ik me echt voorstellen dat je een leuke avond kan hebben, met een dvj erbij! Vooral als je de vocals juist plaatst met het beeld, zoals op het begin, dat die vrouw ineens in beeld staat te zinge (ja, niet echt mijn stijl:P)
Comment