Announcement

Collapse
No announcement yet.

even voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• even voorstellen

na al een paar maandjes mee lezen heb ik mijzelf maar eens aangemeld.

Even een korte introductie.

Ik ben Jos ,28 lentes jong en enorm sexy ;) Ok ok dat laatste valt dan wel mee ;) .

In het normale leven rij ik op de vrachtwagen maar in het weekend is het een ander verhaal.Dan verander ik in.... Tam Tam Tam!!!! Flashpoint jos.

Of terwel, in het weekend doe ik Entertainment werk. Discjockey , presentatie enz. en daar vul ik een beetjemijn weekenden mee :)

Ik draai al plaatjes vanaf mijn 14de jaar.
    Ben bij ons op de camping begonnen. Der was een eindhovendse drive in show "roadrunner drive in"waar ik begonnen ben als sleepkever.
    na een tijdje had ik door welke muziek ik waar kon draaien en na een jaartje draaide ik zelf.
    ik heb tot aan mijn 18de bij deze man gedraait en, die heeft me eigenlijk opgeleid in de Drive in show wereld.. dingen die je wel en of ZEKEr niet moet doen als je aan het draaien bent,hoe je een nette presentatie neer zet enzovoort.

Vanaf mijn 18de ben ik zelf verder gegeaan en nu draai ik al 10 jaar op mezelf.

Ik zie mezelf als een allround DJ. Ik draai van alles en probeer het zo gevarieert mogelijk temaken zodat iedereen er wat aan heeft. Het publiek vermaken met wat dansjes, een beetje ballonvouwen en dat soort onzin .

Dingen zoals housepartys en R&B doe ik niet :) Daar zijn jongens voor die het beter kunnen dan ik. Het is ook geen muziek waar ik nou de hele avond naar kan luisteren zonder dat ik mensen aan mijn microfoonstandaard wil rijgen.

Ik heb een eigen drive in show en wordt nog wel eens door wat grotere bedrijven gebelt als ze een DJ nodig hebben. dus ik vermaak me wel..

Der is niet veel meer tevertellen volgends mij?

Najah dit ben ik dus in en notendop :) Ik zal proberen mijn stem ook wat vaker telaten horen.

welkom!

Draag je ook een masker en een cape in het weekend? ;)

Comment

Nee pruiken en foute jasjes ;)

Comment

Welkom Jos!

Veel plezier hier! 8)

Comment

Ja, welkom! En lekker veel posten! :D

Comment

welcome dude..hopelijk vind je het hier wel leuk..

Comment

Bijzonder goede avond! :lol:

Comment

Working...
              X