Announcement

Collapse
No announcement yet.

AKTIEF FM plat.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• AKTIEF FM plat.

Helaas moet ik bij deze melden dat Aktief fm momenteel plat ligt door lieden die er een DDOS aanval op losgelaten hebben. Hierdoor werd het voor ons onmogelijk gemaakt om de uitzendingen voort te zetten. Gelukkig worden de "hulptroepen" van buitenaf steeds warmer met het achterhalen van de veroorzaker. Zo snel alle problemen zijn opgelost en de uitzendingen weer worden voortgezet meldt ik dat hier.

Gr: ArCee. :evil:

inmiddels al opgelost?!

Comment

Nee, blijkt om een DDOS aanval te gaan, maar we komen steeds dichterbij. Zal nog wel ff duren vrees ik, balen als een stekker. :evil:

Comment

Originally posted by ArCee
        Nee, blijkt om een DDOS aanval te gaan, maar we komen steeds dichterbij. Zal nog wel ff duren vrees ik, balen als een stekker. :evil:
        da's balen ArCee..ik hoop dat het snel wordt opgelost..
        mogelijke Tip...bij sommige providers kun je een ander IP verkrijgen door een ander Mac Id toe te kennen aan je netwerk-kaart of clone mac in router config..tenminstebij mij provider is het wel zo..

Comment

Is zeker balen...daar gaan onze mixen Arcee.....lekker lullig zoiets...hopelijk snel opgelost... :cry:

Comment

Kan vrees ik nog ff duren, complex probleem :(

Comment

Ow yeah, and we're back again 8)

Comment

En helaas weer weg :( Word een beetje misselijk :?

Comment

Update, het kan nog even duren eer Aktief terug is. We hebben een licentie aangevraagt voor legaal uitzenden. Zo snel alles rond is en we weer "on air" gaan bericht ik dat hier mensen ;)

Comment

Working...
                  X