Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Of die rijles van Tomas nou helemaal is goed gegaan?
Kreeg om 06:11 vanochtend een sms-je van hem, dat hij in het ziekenhuis hier in Alkmaar ligt. Ga er straks even langs.. Hou jullie op de hoogte! :wink:
8O 8O 8O
Hopelijk gaat het goed met hem??
Al iets meer bekend?
Zou er rond 19:00 heen gaan maar kreeg 18:00 het smsje dat hij alweer thuis was. Waarom hij was opgenomen moet hij zelf maar vertellen als hij dat wil.
idd ik lag in het ziekenhuis, de rijles ging helemaal GOED,
dit duurde tot half 8 savonds;)
daarna heb ik gedraaid en als afterparty naar alkmaar, om 4 uur snachts van alkmaar vertrokken naar amsterdam, amsterdam heb ik nooit bereikt.
zat met een vriend van me in de auto, reden met +- 90 km/u op een auto in, die van rechts kwam en ons geen voorang gaf (wij reden op een voorangs weg),
ik zag hem aankomen en heb blijkbaar geschreeuw van "kijk uit" wat ik zelf niet meer weet, ik kon mezelf dus een btje schrap zette,
reden tegen de auto op, daarna tegen een verkeerspaal, en over de kop geslagen en uiteindelijk op het dak beland,
wij hadden allebei geen gordel om.
het begon te roken in de auto dus ik dacht dat er brand was, via het kapotte raam eruit geklommen, die vriend van me ff geholpen die had er nogal moeite mee.
het HELE kruispunt lag vol met glas, ijzer, bumpers e.d en stond blauw van de rook.
toen heb ik zelf 112 gebelt, dit was om 4.09 (staat in me tel)
terwijl ik aan het belle was rookte ik alweer een sigaret en kwam de ambulance alweer aan. ik mankeerde kwa uiterlijk niks, om me hand en arm na die bloede. dit kwam door het glas, toen ik mezelf via het raam uit de auto trok.
de ambulance geloofde eerst niet dat wij in die auto zaten, omdat die Helemaal in elkaar lag,
we liepen allebei gewoon goed maar omdat ik pijn had in me rug moest ik mee, die vriend van me mankeerde niks op een wondje na.
naja, ik moest mee naar de trauma afdeling. werd aan het infuus+hart monitor+bloed druk monitor+ allerlei sensoren en slangen gelegd gelegd, om het uur een uitgebreide controle, dus slapen zat er niet bij, ik kwam om half 5 daar binnen, en om kwart voor 7 savonds mocht ik weer weg.
maar het ligt niet fijn met 8 slangen in je lichaam, en de minuten in het ziekehuis gaan HEEL langzaam, en het avond eten is niet te vrete.
dat was dus mijn "avontuur"
ambulance personeel zei dat de auto waarin wij zaten ons leven heeft gered,
Dit was een Dikke dure Saab (5 dagen oud), en saab staat bekend om ze veiligheid.
toen ik werd opgehaald uit het ziekenhuis (door die vriend)
zijn we langs een sleep bedrijf gereden waar die saab stond,
ik zag hem 2 seconde en trane liepe alweer over me wangen.
met de gedachte: gelukkig reden we in DIE saab, en niet in een kleine Peugeot of een Ford fiesta die hij ook nog had.
de saab was totaal verwrongen, alle ruiten lagen eruit, het dak was lichtelijk gedeukt, de wielen waren zo vewrongen dat ze meer in het motorblok zaten, de motor gedeelte was opeens een stuk dunner, alle deuren zaten goeie duiken in, ZELFS de stoelen waren gedeelte lijk losgerukt van de bodem.. maar toch:
de deuren gingen wel open, "de kooi" was nog intakt en DAT, die kooi, heeft ons leven gered, ook al hadden we geen gordel om.
Respect voor Saab!
uiteindelijk heb ik er niks van over gehouden.
alleen een nogsteeds wat pijnlijke rug en kapotte kleren.
daar zat wat bloed op en die moesten ze in het ziekehuis kapot snijde blijkbaar
ps: nu krijg ik vast reacties: lekker dom om je gordel niet om te doen e.d
maar een gordel red levens, maar kost ook levens omdat ze voor inwendig letsel zorgen.
ik had dus geen gordel om, en dat heeft mij deze keer gered. ik had geen inwendig letsel. alleen wat pijn in me rug door de klap.
we gaan hier ook geen discussie voeren over de gordel ok..
toen we terug kwame van dat sleep bedrijf heeft hij me toch HEEL even achter het stuur gezet, op het industrie terrein waar dat bedrijf zat. om toch te blijven durfen rijden. ik had nogal moeite om in de auto te stappen, elke keer.
edit:
idd kees, het is DIE auto waar jij ook in heb gezeten toen je hier was;)
en het was ook met DIE gozer ;)
naja, die mooie saab.. die is dus niet meer.
de 'grote' discotheek waar ik werk blijft door de weeks dicht tot ik weer helemaal 100% ben,
omdat ze geen andere dj wouden voor door de weeks,
toch lief van ze:) en heb bloemen van ze gekregen:) lol,
morgen (zaterdag) ga ik Proberen te draaien,
omdat ik mogelijk een lichte hersenschudding heb kan de hoofdtelefoon voor pijn gaan zorgen, mocht dit het geval zijn is er ook een reserve dj geregeld.
ik wou gister uit het ziekehuis al gelijk weer gaan draaien (was even bij een andere discotheek waar ik ook draai) maar werd achter de knoppen vandaan getrokken omdat het hun niet zo verstandig leek, maja.. kan het gewoon niet laten, om 1 dag niet ermee bezig te zijn:P
Man jij hebt geluk gehad....hier op 18 juni ook ongeluk gehad....werd vanachter aangeereden voor het stoplicht. Ik stond stil toen er een met 90 per uur van achter frontaal op me knalde....niks aan overghoeden gelukkig. Ik rijd in een lease wagen, dus weer snel andere wagen, maar toch.......
Heb na 20 jaar op de snelweg al wat ongelukken gehad, altijd ander zijn schuld, maar toch....
Is altijd oppassen. ligt meestal aan een ander....
naja, TEGEN de auto op die ging nog wel, dat duurd 0.? seconden. maar toen die over de kop ging, dan word je best wel paniekerig.
zodra die op ze kop ligt, en je RUIKT brand... dan denk je: wat is hier gebeurt?? en ook een beetje: dit word een lange nacht.. dan screeuw je: brand! en dan wil je eruit komen, naja bij mij ging dat binnen paar seconden,
als je verlamd bent oid word dat toch een stuk lastiger.
de bestuurder die naast mij zat mocht wel gelijk naar huis dus. hij zit in ze hele lichaam helemaal vast van de spierpijn, en ik voel boven wonder helemaal geen pijn meer oid. Helemaal niks.
maar dat ik elke keer naar rechts kijk, of mezelf schrap zet als er rechts van ons een straat is, dat zal nog wel een tijdje blijven
edit:
en ik kon het gister avond TOCH niet laten om even te draaien op een jongeren party, maja.
:roll:
Poeh! Wat een belevenis zeg. Het verbaasd me ook altijd wat adrenaline allemaal met je kan doen.
Een vriend van mij heeft namelijk ook een keer een ernstig ongeluk gehad. Alleen kwam hij er wat minder goed vanaf (2 gekneusde ribben en overal blauwe plekken). Hij is zelf uit z'n auto geklommen en het ambulancepersoneel kon niet geloven dat hij in die auto had gezeten, want deze was helemaal total loss.
Ook wanneer ik wat gedronken heb en er gebeurd iets heftigs, dan ben ik binnen een paar tellen 'nuchter'.
Best handig in noodsituaties.
Hopelijk kun je binnenkort weer als vanouds draaien :wink:. Lijkt me namelijk echt vervelend; je wilt draaien maar je mag/kan niet.
Comment