Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jump grapje van DJ Muna..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jump grapje van DJ Muna..

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Hahaha, hij heeft ze goed te pakken!

check t eerste filmpje, zn VU meter.. :lol:

Comment

Opzich niet heel veel mis mee hoor, op een Dateq heb je best wat headroom.

Comment

jah.. op een dateq miss, maar toch... als ik zoiets zie denk ik telkens.. tis geen versterker... :roll:

Comment

Wat heeft een VU meter met een grapje te maken? Waarvoor dit filmpoje gemaakt is.

Comment

Niks, maar ik keek naar een ander filmpje, en het viel me op.. :lol:

Comment

rood is dood

en dat ie nou zo'n super feestje heeft kan ik niet zeggen de meeste mensen staan stil ;)

Comment

hij gaat wel net zo snel met z'n platen als mij, en je kunt wel zien dat ie netjes zijn que weet te gebruiken super snel zoals het als hoort bij een goede dj

Comment

idd, nice snel een klinkt gewoon lekker..:p

Comment

Originally posted by marcello
                    hij gaat wel net zo snel met z'n platen als mij, en je kunt wel zien dat ie netjes zijn que weet te gebruiken super snel zoals het als hoort bij een goede DJ
                    idd, maar veel bezoekers vinden het iritant dat een nummer snel doorgemixt word, meestal heb ik zelf +- 1,5 minuut een andere plaat.. maar laat ze tegenwoordig toch wat langer uitlopen,

hij heeft wel leuke mix combinaties maar nou niet speciaal bijzonder ofzo...
                    is ook meer een promotie campagne om alles op youtube van zichzelf te zeggen dan dat het echt gruwlijke mixen zijn..

Comment

jah.. kan me voorstellen, gewoon een halfuurtje op een avond echt snel mixen.. en verder gewoon, nice and relaxed..:p

Comment

als je het kan de hele avond vlot, maar dan moet je wel 3x zoveel nummers bij je hebben om te kunnen draaien,

in de discotheek waar ik draai is er een hoogtepunt van drukte van 2,5 uurtjes.. in die 2,5 uurtjes lekker knallen en gek doen, als het rustiger word wat club en paar nummers hardstyle.. die mensen blijven daar altijd voor hangen tot t eind.

en als het de begin van de avond rustig is, wat lange commerciele bekende oude/nieuwe club, rustig mixen.

maar ben toch altijd gebroken na +- 7,5

en veel lulle ondertusse, dat vult ook altijd wel tijd,

Comment

Haha, wel een mooie actie.

Vind het overigens soms best irritant als ik een dj hoor draaien die een gaaf stuk van een nummer (wat op het einde zit) niet laat horen. Aan de andere kant vind ik het juist mooi als er in bijv. 10 minuten 10 hits voorbij komen (wel goed gemixt natuurlijk :))

Comment

Working...
                          X