Announcement

Collapse
No announcement yet.

oude pioneer boxen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• oude pioneer boxen

Hallo

Ik had thuis nog wat oude pioneer boxen staan van mijn ouders gekregen, die het als een setje gekocht hebben. Weet iemand wat van deze boxen hoeveel watt het is bijv :?: En ik heb nog wat oude pioneerboxen gekregen misschien dat iemand daar ook nog wat meer over weet. :?:

Ze zijn wat beschadigt dat is wel jammer... En misschien weet iemand ook wat over de versterker die hierin zit?

Re: oude pioneer boxen

Stuur even de specs die er vast wel ergens op staan :) en ik denk dat je van die speakers die beschadigd zijn niet veel moet verwachten.

Comment

Ingedeukte conus moet niet echt een probleem wezen.

ik heb er thuis 2 die op deze lijken: http://members.home.nl/mjvelzen/boxen/IMG_0046.JPG
      Niet precies hetzelfde maar wel ibjna. Die zijn 100 watt maar dat zegt natuurlijk niet veel.

Misschien open maken en op de speaker kijken naar gegevens eventueel type nummer en dan googlen?

Comment

Re: oude pioneer boxen

Originally posted by MauriziQ
        Stuur even de specs die er vast wel ergens op staan :) en ik denk dat je van die speakers die beschadigd zijn niet veel moet verwachten.
        Ik heb ze allemaal al aangesloten en het gaat aardig hard voor mijn gevoel. Maar er staat helemaal niks op, en me ouders zeiden dat ze dat setje 12 jaar geleden gekocht hadden.

Comment

Originally posted by jobbieboy
          Ingedeukte conus moet niet echt een probleem wezen.

ik heb er thuis 2 die op deze lijken: http://members.home.nl/mjvelzen/boxen/IMG_0046.JPG
          Niet precies hetzelfde maar wel ibjna. Die zijn 100 watt maar dat zegt natuurlijk niet veel.

Misschien open maken en op de speaker kijken naar gegevens eventueel type nummer en dan googlen?
          Ik heb even gekeken op de onderkant bovenkant achterkant voorkant er staat helemaal niks op. Ik had ook al even op google gekeken maar daar kon ik ook niet veel vinden

Comment

Ik denk dat het zo'n 60 tot 80 watt is, maar ik kan het ook fout hebben :)

Comment

Originally posted by MauriziQ
              Ik denk dat het zo'n 60 tot 80 watt is, maar ik kan het ook fout hebben :)
              Is niet zoveel ik had wel gedacht dat het meer was, en het is ook nog niet zeker. Op marktplaats zag ik ook een set en die leken wel op die andere boxen van mij deze:http://members.home.nl/mjvelzen/boxen/IMG_0046.JPG
              en daar stond 120 watt bij.

Comment

Ze ''leken'' erop maar mischien waren ze het niet, als mensen dingen verkopen zeggen ze soms ook wel eens dat het wat beter is dan het werkelijk is en achter op de speaker zelf (dus niet de behuizing staat denk ik wel het type dus als je er even tijd voor hebt, even open schroeven en voila.

Comment

even voor mensen die ingedeukte conus hebben(mooi nederlands :)) : je moet ff de stofzuiger ofzo pakken en dat tegen de conus aanzetten zodat ie zichzelf weer terugzuigt :wink: :oops:

Comment

Working...
                  X