Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mijn Zoon zijn spullen zijn gestolen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn Zoon zijn spullen zijn gestolen.

Beste forum members.
    Ik ben hier nieuw, en heb zelf eigenlijk weinig met djén.
    Echter mijn zoontje van 13 wel.
    1 jaar geleden heeft hij van zijn vader en mij een dj set gehad bestaande uit, 2 draaitafels van Acura en een mengpaneel van XTC.
    Ook had hij in totaal een stuk of 200 platen gabberhouse.

Echter is afgelopen weekend al zijn spul uit de schuur gepikt.
    Dat was zijn plekje om te draaien.

Mijn vraag is, aangezien wij het financieel niet zo super ruim hebben, hoe zou ik kunnen vinden wie ze heeft gepikt.

Of enig advies.

De politie doet er niets aan zelf.

Sorry voor deze beetje trieste post van mij hier, maar ben ten einde raad, en zit met een kind waarvan zijn wereld is ingestort.

Bedankt voor het lezende oog.

Groetjes
    Hazel

ik denk dat ie het toch moet zoeken in zijn vrienden kring
    iemand wist dat dat in de schuur stond of is er meer gestolen?

iig succes maar ik denk dat het lastig word hou in iig marktplaats in de gaten

Comment

Verhalen op je inboedelverzekering misschien een tip?

Comment

Ja daar ben ik nu onderhand sinds zaterdag zo een 12 uur per dag mee bezig, echter geen geluk gehad nog.
        Op het inboedel verzekering rekenen hoeft ook niet een schuur is maar tot 250,-Euro verzekerd ook weinig aan helaas

Het ergste vind ik nog dat er een scooter van ruim 2500 Euro in de schuur stond met de sleutels erin klaar om weg te rijden die net 1 week oud is, en die hebben ze laten staan.

Hoe kun je een kind zijn hobby ontnemen.

Groetjes Hazel

Comment

Als ze de scooter laten staan moeten ze dus voor de apperatuur zijn gekomen neem ik aan.

Dus zoals al gezegd vrees ik dat het bekenden zijn. In ieder geval mensen die wisten dat zijn aperatuur in die schuur stond.

Comment

Originally posted by jobbieboy
            Als ze de scooter laten staan moeten ze dus voor de apperatuur zijn gekomen neem ik aan.

Dus zoals al gezegd vrees ik dat het bekenden zijn. In ieder geval mensen die wisten dat zijn aperatuur in die schuur stond.
            Kijk eens in z'n vriendenkring of wellicht een boze buurman die last had van het geluid?? Klinkt misschien raar, maar zou dat laatste toch ook overwegen! Zeker als de scooter er nog staat!

Comment

Ja dat denk ik ook... als het een onbekende was had ie zeker de scooter mee genomen dus zal waarschijnlijk iemand zijn die van de hobby af wist... en zelfs zo goed dat hij/zij wist dat het in de schuur stond opgeslagen.

Comment

Er is trouwens tog ergens op een forum een lijst met gestolen spullen opgestelt? Waar je dus ook kunt kijken als je via marktplaats o.i.d. koopt of het niet gestolen staat opgegeven daar?

Comment

Idd, wel heeeel flauw dit. Bekende klinkt inderdaad logisch, aangezien "echte" dieven toch je huis insluipen en dan je tv jatten.

Daarbij, scooter jatten is lastig, zit je weer met nummerplaten en framenummers...

Comment

Heel triest inderdaad. Zullen wij met zijn allen ook een oogje in het zeil houden? Zou leuk zijn als dit opgelost kan worden zonder Wendy Van Dijk in te moeten schakelen.

Comment

Ik zal opletten als ik wat tegenkom ;)

Misschien foto's? Opvallende dingen zoals krassen stickers of iets waaraan ze te onderscheiden zijn van andere? Typenummers?

Als de dief namenlijk slim genoeg is het los aan te bieden om verschillende tijdstippen en verschillende accounts wordt het vrij lastig zonder extra gegevens.

Comment

Ja inderdaad, opvallendheden aan je apperatuur (tip: het is niet zo netjes, maar ik kras altijd met 'n naaldje m'n initialen achter op m'n spullen, wel handig mocht je het ooit weer tegen komen, behalve m'n cd spelers dan...)

Maar zeg het dan maar, ik zit regelmatig op internet te zoeken naar dit soort spullen dus als ik het tegenkom dan kan ik het laten weten!

Groeten!

Comment

Reken er maar op dat je je Dj gear gewoon kwijt bent. Je kan beter je energie besteden aan het verdienen van geld om een nieuw setje te kopen. Al moet ik wel zeggen dat je dit van te voren had kunnen weten dat als je zulke spullen in een schuur laat staan dat het risico groot si dat het gejat word.

Comment

Originally posted by dj_joey
                            Reken er maar op dat je je DJ gear gewoon kwijt bent. Je kan beter je energie besteden aan het verdienen van geld om een nieuw setje te kopen. Al moet ik wel zeggen dat je dit van te voren had kunnen weten dat als je zulke spullen in een schuur laat staan dat het risico groot si dat het gejat word.
                            Mee eens, maar dat helpt haar helaas ook niet echt meer ;)
                            Ik zou wel even op de veilingsites blijven kijken naar identieke setjes, en vooral naar de platencollectie; zoals hierboven al is gezegd, moet je het waarschijnlijk in de bekendenkring zoeken, en je ogen en oren dus goed openhouden. De keus is; zelf gebruiken, of verkopen; vroeg of laat loopt er iemand tegen de lamp, als je geluk hebt.

Misschien ook nuttig om even bij je lokale platenzaak te melden dat er een platencollectie is gestolen, en of ze even willen opletten of iemand die probeert door te verkopen.

Verder is het een kwestie van geluk hebben, en in het vervolg de boel veiliger wegzetten; apparatuur kwijtraken is altijd zonde, maar platen zijn veel erger, aangezien je die waarschijnlijk nooit meer allemaal opnieuw kunt vinden.

Succes in ieder geval!

Comment

Mensen bedankt voor de steun, ik heb even geen internet gehad vandaar mijn late reaktie.

Groetjes

Hazel

Comment

Working...
                              X