Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samsung YP-K5JZB

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Samsung YP-K5JZB

Hallo,
    ik heb een nieuwe mp3 nodig en ik dacht misschien heeft 1 van jullie deze ook :P
    Dit is de mp3 uit de clip van pussycat dolls en ik vond het wel vet dat er een slide speaker in zat maar als 1 van jullie hem heeft zeg effe wat je er dan van vind :D
    Thanx
    [/img]

Ik heb deze nu iets langer dan een half jaar. De speaker functie is leuk, maar in een gehorige omgeving hoor je hem amper. Verder is ie heel gebuiks vriendelijk met het gebruik en de computer. Je kan er eventueel nog foto's op doen. En wa ik er ook wel leuk aan vind is dat je met je volume regeling de kleuren blauw tot donkerrood hebt bij het veranderen van het volume. Blauw betekent geen kans op gehoor beschadiging en hoe roder die word deste meer kans je op gehoorbeschadiging hebt.

Comment

mijn broerdje heeft hem ook, zal hem even om een mening vragen;)

Comment

Ik ben vanmiddag naar de winkel geweest om hem te testen en het was wel mooi geluid voor zo'n klein speakertje maar hij kon inderdaad niet echt zo hard....
        3D functie is wel cool :P

Comment

Een klasgenoot van mij heeft een heel mooi nieuw ding van samsung, soort van ipod touch. Weet niet wat hij kost, maar die al gezien?

Comment

Originally posted by Stefjuuh
            Een klasgenoot van mij heeft een heel mooi nieuw ding van samsung, soort van ipod touch. Weet niet wat hij kost, maar die al gezien?
            Je bedoelt DEZE?

Ik heb 2 gb voor 139 euro gezien (zoek anders op www.kieskeurig.nl)

Comment

ik heb hem net zelf even onderhanden genomen..

hij gaat echt niet hard, is wel simpel te bedienen dmv menu's, geluidskwaliteit kan er ook nog wel mee door

Comment

Originally posted by drive-in apollo DJ Wessel
                Originally posted by Stefjuuh
                Je bedoelt DEZE?

Ik heb 2 gb voor 139 euro gezien (zoek anders op www.kieskeurig.nl)
                Jup die bedoel ik, wel een mooi ding hoor!

Comment

Originally posted by Tomazos
                  ik heb hem net zelf even onderhanden genomen..

geluidskwaliteit kan er ook nog wel mee door
                  LoL, dat ding is hardstikke zuiver. En zeker in vergelijking met Ipods is de kwaliteit beter.

Comment

Working...
                  X