Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Ze zijn niet meer teruggekomen met me speakertjes :( Heb aangifte gedaan. Het verhaal schijnt dat ze ideaal voor coke smokkel zijn. Je kan het erin verstoppen zonder dat honden het ruiken en de douane het door heeft. Ze zijn ook al 3 maanden geleden uit de handel gehaalt. Daarom hebben ze er 3000 euro voor betaald.
Dus zaterdag maar even een nieuw setje uitzoeken :( Maar die ik had zijn dus helaas niet meer te koop.
De politie gaat er dus ook vanuit dat ze voor de smokkel gebruikt zijn.
Ze zijn niet meer teruggekomen met me speakertjes :( Heb aangifte gedaan. Het verhaal schijnt dat ze ideaal voor coke smokkel zijn. Je kan het erin verstoppen zonder dat honden het ruiken en de douane het door heeft. Ze zijn ook al 3 maanden geleden uit de handel gehaalt. Daarom hebben ze er 3000 euro voor betaald.
Dus zaterdag maar even een nieuw setje uitzoeken :( Maar die ik had zijn dus helaas niet meer te koop.
De politie gaat er dus ook vanuit dat ze voor de smokkel gebruikt zijn.
Maarre.. ik weet niet wat voor speakers je had, maar heb je nu geen vette winst gemaakt..?
Wat moet je dan de bak in?
Kan je dan niet gewoon het geld aan de politie geven? en dat de zaak dan weer goed is afgehandeld?
slaat echt nergens op die regels ..
Ik vind die regels maar stom...
Ik hoop voor je dat je niet de bak in hoeft..:S
Hoelang zou je dan moeten?? :S
echt ik vind het zo een grote onzin die regels hoe dit zo is geregeld dat jij ook medeplichtig bent..:S
Comment