Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
De nieuwe layout heeft wat mensen afgeschrokken volgens mij.
Zo is onder andere Stephanie weg :(. Als je de zoekfunctie gebruikt kan je haar rede nog wel vinden denk ik. Die weet ik niet helemaal meer uit mijn hoofd.
Mijn draaimolen is weer gerepareert en kan weer vrolijk verder draaien. Hey jongens ik wil graag een draai tafel kopen met snaar aandrijving weten jullie welke ik moet kopen zodat ik cdtjes kan scratchen?
Mijn draaimolen is weer gerepareert en kan weer vrolijk verder draaien. Hey jongens ik wil graag een draai tafel kopen met snaar aandrijving weten jullie welke ik moet kopen zodat ik cdtjes kan scratchen?
...dit is helaas wel ongeveer het niveau wat is overgebleven ja.
...dit is helaas wel ongeveer het niveau wat is overgebleven ja.
serieus?:|
jah dat van stephanie weet ik, dat heb ik wel een keer gelezen:),
verder komt dj Case regelmatig even langs, om plaatje in de discotheek te draaien hier, die slaapt dan hier, en soms ga ik welles met em stappe in zijn stadje, lol..
Ik heb nu een platen speler. Maar nu ik er een cdtje op leg komt er geen geluid uit. Hier baal ik echt van want ik heb mijn o zo mooie draaimoilen verkocht aan de klini clowns. Iemand hier ervaring mee?
Ik heb nu een platen speler. Maar nu ik er een cdtje op leg komt er geen geluid uit. Hier baal ik echt van want ik heb mijn o zo mooie draaimoilen verkocht aan de klini clowns. Iemand hier ervaring mee?
Zucht zouden sommige mensen nou echt niet snappen wanneer opmerkingen gewaardeerd worden en wanneer niet...
Of is het zo'n persoon dat zit te genieten van ze post count.
En nu ff serieus die counts kunnen me gestolen worden. Zit hier straks bijna 3 jaar, dus valt het aantal wel flink mee voor iemand die dan post geil moet zijn. In en zowiezo minder triest dan een jaar lang djm400 geil.
In en zowiezo minder triest dan een jaar lang djm400 geil.
Denk ten eerste niet dat veel mensen zich irriteren aan 1 regeltje en ten tweede komt het omdat ik nooit echt de moeite genomen heb het eruit te halen. Ook een soort van vergeten eingenlijk ;)
Ik ben ook minder op t dj-forum gaan zitten. Ook omdat veel minder leuke topics enz. zijn. Ik keek net in beginners forum, en een stuk of 10, ik wil dj naam, hoe aan te sluiten, cd of vinyl topics..
Aan de andere kant, DJR vind ik dan weer te groots om rond te gaan zoeken, alhoewel er genoeg op staat. AboutDj vind ik gewoon een saai forum (te netjes). Vond het hier altijd wel gezellig, maar heb idd wel t idee dat de hele boel aant inkakke is.
In en zowiezo minder triest dan een jaar lang djm400 geil.
Denk ten eerste niet dat veel mensen zich irriteren aan 1 regeltje en ten tweede komt het omdat ik nooit echt de moeite genomen heb het eruit te halen. Ook een soort van vergeten eingenlijk ;)
Vraag ik of mensen zich iriteren? Nee!
Het staat er nog steeds dus dat is ook een kut smoes dat je het vergeten bent. En anders ben je gewoon een luie coƱo.
Comment