Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tomazos = back on track.. and you??

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Tomazos = back on track.. and you??

Haha de discussies nemen hier wel' n heel erg hoog niveau aan!!

Maar ik moet Stefjuuh wel gelijk geven, het beginners forum is inderdaad nog wel populair, maar soms komen er echt vragen voorbij waarvan ik denk "jij kunt misschien maar beter stoppen"

Maar ja, als je mensen kan helpen dan doe ik dat natuurlijk graag, maar waar ik me wel aan "stoor" is beginners die advies hebben gevraagd vervolgens andere beginners advies gaan geven, en dan vaak nog over een of ander c-merk.

Maa zoiets is toch niet tegen te houden volgens mij.......

Comment

Originally posted by djtimm";p=" View Post

"jij kunt misschien maar beter stoppen"
      Beetje moeilijk als je nog moet beginnen :D

Comment

En de term beginner houd dus eigenlijk al in dat je verstand hebt van aparatuur en dj technieken en dat je dus opzoek bent naar diepgang in je ding. Negen van de 10 keer kijk ik niet eens in dat topic , maar als ik het lees zie ik dat het nog beginners moeten worden.

Comment

Ja, echt vreselijk. Ga gewoon rondlezen enzo, je komt vanzelf wel op dingen. Dat ik hier kwam was ik ook nog beginner -1.. Maar om dan meteen een goedkope djwebwinkel op te zoeke, 6 links te plaatsen, en dan vragen wat het beste is... :roll:
          Eigenlijk moet er bijv. automatisch een mail gestuurd worden, dat er niet allerlei, welke gear zal ik kopen, vragen komen. Nu is er ook weer 1, die zegt wel de zoekfunctie gebruikt te hebben, maar toch een 3de rangs webwinkeltje..

Comment

Originally posted by dj_joey";p=" View Post
            Kijk nog eentje er bij :D

Gewoon 500 posts meer dan jou Tomazos :P

Hoe minder counts des te kleinder de p....

En nu ff serieus die counts kunnen me gestolen worden. Zit hier straks bijna 3 jaar, dus valt het aantal wel flink mee voor iemand die dan post geil moet zijn. In en zowiezo minder triest dan een jaar lang djm400 geil.
            reageer hier dan ook even op;), heb je er weer 1 bij:P lol,
            maja, je weet wie het zegt toch;)

ik ben hier tijdje niet geweest, puur omdat het met de 'vaste' club altijd wel gezellig was:)

Comment

Originally posted by Tomazos";p=" View Post

reageer hier dan ook even op;), heb je er weer 1 bij:P lol,
              maja, je weet wie het zegt toch;)

ik ben hier tijdje niet geweest, puur omdat het met de 'vaste' club altijd wel gezellig was:)
              Ik heb eigenlijk geen idee wie het zegt. Mischien is dat zijn probleem? :P

Comment

agja,

mischien moet er een moderator bijkomen? van de oude garde,
                die gewoon wat Sticky's maakt, zodat die beginners vragen beetje weg blijven, of een verwijzing kan geven naar een sticky:)

Comment

Ja zou wel een optie zijn,

of gewoon 1 iemand die kennis heeft van veel merken en winkels op 't gebied van cd spelers en 1 die veel weet van platenspelers.

Die mensen zouden dan als "raadgever" voor de beginners kunnen fungeren, zodat dat echt een apart gedeelte van het forum wordt, dus echt los van de categorie waar het nu in staat.

Misschien een beetje vergezocht, die twee mensen moeten dan ook een behoorlijk geduld hebben en communicatief vaardig zijn (dus duidelijk kunnen schrijven en uitleggen)

Comment

En als je dan 20 cent per topic doed dat je moet adviseren ben je morgen miljonair

Comment

haha ja, voor 5 cent wil 'k 't ook wel doen hoor ;)

Maar het kan wel een optie zijn om het forum "op te splitsen"  en te voorkomen dat er links en rechts flodders van beginners komen in de verkeerde categorie.

en als je daar dan 2 mensen op zet die de boel enigzins in goede banen laten kan op de rest van forum door de niet-beginners gediscussierd worden over andere zaken!

Comment

ik ben net terug van draaien,
                        ik ga lekker bij me meisiej in bed liggen(woon sinds kort met dr samen)

op een vrije middag/avond zal ik die beginners topic's weleens spammen(raad geven) ;)

Truste!

Comment

Ouwe soaboy!

Comment

Had weinig te doen en nog geen zin om te slapen, zou ik eigenlijk wel moeten doen...  :roll:

Duzzz heb me djforum maar weereens tevoorschijn getoverd. Jongens ik ben me rot geschrokken. Is echt niks meer over van wat het vroeger was! Tomas, succes met het beantwoorden van al die vragen. Ik ga me er niet mee bezig houden, 9 van de 10 keer zijn die gasten te lui om even google te gebruiken...!

Comment

haha ja dat kun je wel zeggen ja!
                              Sommigen komen ook wel eens aan met spullen welke ik nog niet eens in het tuinhuisje durf te zetten.
                              En dan heb je ook de groep die denkt met virtual dj en een consule zichzelf "DJ" te kunnen noemen.

Of nog erger, het verschil tussen een tulp en een xlr kabel niet weten.

Nou ja er zijn nog tientallen voorbeelden te vinden, maar gisteren zag ik ook een licht in de duisternis:
                              Iemand stelde in een nieuwe topic een vraag en vervolgens wees een andere beginner hem door naar een al bestaande topic, dus dat hebben ze toch wel door!

Comment

Vind het wel knap van je timm, hoe je blijft reageren... Ik lees alleen soms nog wat, maar meer op andere fora. Jammer van dit forum!

Comment

Working...
                                X