Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hoe filmpjes op youtube zetten.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe filmpjes op youtube zetten.

Ik mix een beetje zelf en ik zou graag een paar mixe op youtube willen zetten. Ik weet niet of mixe een speciaal formaat zijn, iedergeval ik werk met MixMeister, er staat dat het een MMP-bestand is. Ik heb iets gehoord dat je dit met windows movie maker moet doen, dus dat heb ik gedownload, alleen ik snap er niet veel van en als ik dat MMP bestand in windows movie maker open dan doet ie ook niks. Kan iemand mij alsjeblieft stap voor stap uitleggen hoe ik dit precies moet doen?

alvast bedankt ^O^

Re: Hoe filmpjes op youtube zetten.

al gegoogeld naar uitleg? Er staat zoveel info over dit soort gangbare zaken op het web, dat ik me niet voor kan stellen dat dit er niet bij staat.
    Je realiseert je hopelijk wel dat die mix in audio-format tot stand komt (gewoon als .wav of mp3 opslaan/converteren), maar dat youtube met video-formats werkt?!

Ik tik het net ff in Google in, en krijg me toch een portie resultaten! En overal staat;
    Windows Movie Maker gebruiken; slideshow maken aan de hand van enkele gekozen foto's, audio toevoegen, en opslaan in Windows Movie Maker formaat.

Sorry hoor, maar als je met digitale dj-programma's aan de slag gaat, maar niet op het idee komt om even ZELF op internet te zoeken, vraag ik me echt af wat je met een computer moet. Ik heb het in minder dan een minuut gevonden!

Zal wel weer een gevalletje; "oh, ik ben vanaf nu ook een dj want dat is cool" zijn.
    Beetje zelf nadenken kan geen kwaad....

Comment

Originally posted by Near_Earth_Object";p=" View Post
      al gegoogeld naar uitleg? Er staat zoveel info over dit soort gangbare zaken op het web, dat ik me niet voor kan stellen dat dit er niet bij staat.
      Je realiseert je hopelijk wel dat die mix in audio-format tot stand komt (gewoon als .wav of mp3 opslaan/converteren), maar dat youtube met video-formats werkt?!

Ik tik het net ff in Google in, en krijg me toch een portie resultaten! En overal staat;
      Windows Movie Maker gebruiken; slideshow maken aan de hand van enkele gekozen foto's, audio toevoegen, en opslaan in Windows Movie Maker formaat.

Sorry hoor, maar als je met digitale DJ-programma's aan de slag gaat, maar niet op het idee komt om even ZELF op internet te zoeken, vraag ik me echt af wat je met een computer moet. Ik heb het in minder dan een minuut gevonden!

Zal wel weer een gevalletje; "oh, ik ben vanaf nu ook een DJ want dat is cool" zijn.
      Beetje zelf nadenken kan geen kwaad....
      Ja dat snap ik, maar hoe moet je een MMP bestand converteren naar een mp3 bestand?

Comment

Dat staat er toch; "save as" functie gebruiken, en opslaan als .wav of .mp3 bestand. Ook dat heb je binnen een minuut op Google gevonden. Als je wilt dj-en, maar je begrijpt dit soort zaken niet, kan ik je zeer sterk een andere hobby aanraden. Dat gaat niet vanzelf; daarvoor moet je dingen LEREN en ontdekken, en niet voor elke stompzinnige vraag een postje op een forum plaatsen.

Comment

Dat staat er toch; "save as" functie gebruiken, en opslaan als .wav of .mp3 bestand. Ook dat heb je binnen een minuut op Google gevonden. Als je wilt DJ-en, maar je begrijpt dit soort zaken niet, kan ik je zeer sterk een andere hobby aanraden. Dat gaat niet vanzelf; daarvoor moet je dingen LEREN en ontdekken, en niet voor elke stompzinnige vraag een postje op een forum plaatsen.
          Goed gesproken!!!!

Comment

Dat staat er toch; "save as" functie gebruiken, en opslaan als .wav of .mp3 bestand. Ook dat heb je binnen een minuut op Google gevonden. Als je wilt DJ-en, maar je begrijpt dit soort zaken niet, kan ik je zeer sterk een andere hobby aanraden. Dat gaat niet vanzelf; daarvoor moet je dingen LEREN en ontdekken, en niet voor elke stompzinnige vraag een postje op een forum plaatsen.

Had het niet mooier of beter kunnen zeggen!

Comment

sorry he; koffie was op....   Dan heb ik een kort lontje ;)

En nu moet ik eerst even een postje plaatsen op een gitaarhelden-forum, om te achterhalen hoe ik zo binnen een week een gitaargrootheid wordt.... Moet kunnen, lijkt me. Heb ik daar een gitaar voor nodig? En verder nog iets?

Comment

sorry he; koffie was op....   Dan heb ik een kort lontje ;)

En nu moet ik eerst even een postje plaatsen op een gitaarhelden-forum, om te achterhalen hoe ik zo binnen een week een gitaargrootheid wordt.... Moet kunnen, lijkt me. Heb ik daar een gitaar voor nodig? En verder nog iets?
                Haha wat leuk, jullie moeten niet zo snel oordelen, want als ik het op sla kan ik het alleen opslaan als MMP bestand (met mix info) of als m3u (mix info gaat verloren), wat nu?

Comment

handleiding lezen!

Ik zeg het nog maar een keer; intikken op Google, of op de mixmeister site kijken. Op die laatste staat zoiets als FAQ's, en wat denk je? Verrek, er zijn meer mensen die zo'n vraag hebben gesteld; staat er nota bene letterlijk bij!
                  Als je dit nou nog steeds niet zelf hebt bedacht, is het wel ernstig met je gesteld hoor.....

LEER EERST EENS MET DERGELIJKE PROGRAMMATUUR OM TE GAAN VOORDAT JE VRAGEN STELT! En waarom denk je dat programma's zoiets als een hulpfunctie en handleiding hebben?! Of is dat teveel moeite? Zo moeten wij stervelingen ook leren hoe een programma werkt. LEZEN!

Vraag het vooor mijn part aan de mixmeister mensen; daar heb je toch voor betaald, neem ik aan! (zal ook wel weer niet)

Comment

Working...
                  X