Announcement

Collapse
No announcement yet.

CUE 2012 - 16-18 januari 2012 - Theaterbeurs, theatertechniek

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• CUE 2012 - 16-18 januari 2012 - Theaterbeurs, theatertechniek

Cue 2012 is de nieuwe naam voor de Vakbeurs Theatertechniek ik ben nieuwsgierig of je ook heen gaat en waar je naar opzoek gaat?
    Dit jaar heb je kaarten nodig de kaarten voor de Cue 2012 zijn gratis verkrijgbaar via deze link.

Ik denk dat ik wel een kijkje ga nemen, ben erg benieuwd.

Comment

Ik denk dat ik ook ga, weet niet zeker! Heb ze al wel alvast besteld!

Comment

Zijn er mensen hier op 't forum al eerder geweest?
        Is het voor mij als Dj/drive-in show ook intressant om er heen te gaan?

Comment

Ik ben wel naar de intergrated systems europe geweest. Is naar mijn idee een soort gelijke beurs.

Was zeker interresant. Deed er ideeen op en heb toen nogal wat foto's gemaakt van wel leuke creative nieuwe dingen. Door het net wat aan te passen en ligt te verranderen kon ik zelf ook veel dingen weer gaan toepassen.

Dus als je gewoon altijd je zelfde ding wil doen met telkens de zelfde opstelling dan heb je er niets te zoeken. Ben je een creative geest en doe je ook wel eens wat anders dan zomaar een drive-in showtje dan zul je er vast wat kunnen leren en wat van opsteken.

Comment

Dan zal het vast wel interresant genoeg voor mij zijn.
            Ik heb mn kaartje in iedergeval al binnen :)

Comment

Ook bestelt, klaar. Toch leuk zo'n gratis vakbeurs!

Comment

Zou iemand misschien fotos kunnen maken. Want ik heb geen idee wat ik me erbij moet voorstellen?!
                Alvast bedankt,

Comment

Ik ben er vandaag geweest en het is mij zeer goed bevallen, niet heel groot maar toch leuk om een uurtje rond te lopen (tenzij je specifiek naar iets op zoek bent)
                  Zelf vond ik het erg leuk o.a. aangemeld bij een uitzendbureau en mij aangemeld bij het grafisch lyceum voor mijn vervolgopleiding. ook nog even bij de importeur van DB Technologies geweest ... (eventueel voor een subje onder mijn opera of een compleet andere set) voor de rest mijn ogen uitgekeken naar nieuwe snufjes op het gebied van licht & geluid ... (vooral licht)

@DBD lasershows, gewoon een hal vol met stands (truss) waar ieder bedrijf zijn eigen spulletje hebt neergezet. Neem bijvoorbeeld showtec, die stond er ook. daar kon je een stuk of 6 movingheads testen op hun grote stand.
                  Maar verwacht er niet te veel van, het is bijvoorbeeld bij lange na niet zo groot als de horecava.
                  Last edited by --Djdave--; Monday-16-01-2012, 23:48.

Comment

Working...
                  X