Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sensation White ook in Belgiƫ.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

TNox maak je niet druk, heb begrepen dat hij pleite is... Snapte hem overigens ook niet helemaal, ben je niet de enigste in. Ik ben het volledig met je eens overigens.

Comment

Oke Sorry sorry sorry, Cancel last comment. Ik was weer eens iets te snel, dus hetgeen hierboven staat mag je als nietgeschreven beschouwen.

(Heb nu de rest van de reactie's gelezen, ook handig als je een mening wil vormen)

Laat ik er nog dit over zeggen;

De broertjes Stutterheim waren half jaren 90 zo Die Hard in hun gevoel, dat ze liever stopten met een nog zeker winstgevend Thunderdome e.d. omdat ze het "kotsbeu" waren om voor de eerste de beste Gabber Wannabee in een Gympak van de Zeeman een feest te geven.

Juist uit de geest van "Hardcore To the Bone" zijn ze uit het steeds commercieler worden wereldje te stappen, om vervolgens de gok te nemen met Innercity. Dit evenement werd geboren op een moment dat iedereen ID&T onherroepelijk verbond met Hardcore, maar daar gingen de heren vol tegenin alleen maar om een feest neer te zetten met een goed "hart" zeg maar. Nou dat hebben we geweten, de set van Tiesto op dat feest is voor velen een ware Trance-bijbel, om over de rest van het feest maar te zwijgen. Ik heb verdomme zelf met Duncan lopen stuiteren op Endless Wave, mijn God!!!!!
      En dat voor een stelletje geldwolven, petje af hoor..

Maar natuurlijk heeft iedereen zo zij eigen mening, ik vind het dat nog niet zo erg.

Comment

Hhahaha Insidious, zit ik hier een compleet overbodig comment op te typen. Is die vogel al gevlogen...

Goed, volgende discussie-slagtoffer. Keep 'em comming, I'm Hongry!!!! :twisted:

Comment

Off topic, maar ik citeer uit het topic Alweer een beginner hetvolgende:

Originally posted by themanthatdontspeak
          klopt voor cd niet maar als het gaat om vinyl is numark top of the hill achter technics.

dit was mijn allerlaatste post ik wens jullie veel succes

mazzel
          [/quote]

Comment

Need I say more...

Comment

Ik heb wat beelden van Sensation White 2005 van Nederland gezien, en het moet echt een geweldig feestje zijn geweest. Hoop dat er, net als vorig jaar, weer een geweldig DVD-tje uit komt. Ik hoop dit tevens van de Black.

We zien wel, weet iemand hier trouwens al wat meer over (over een eventuele DVD in het speciaal)?

Comment

Ik ben 2 jaar geleden voor het laatst op White geweest, daarna heeft het qua muziekstijl voor mij af gedaan. ArCee gaat nu liever naar Trance Energy 8)

Comment

Originally posted by ArCee
                  Ik ben 2 jaar geleden voor het laatst op White geweest, daarna heeft het qua muziekstijl voor mij af gedaan. ArCee gaat nu liever naar Trance Energy 8)
                  Helemaal mee eens, niets meer aan toe te voegen

Comment

Working...
                  X