Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wie is de beste DJ????

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Wie is de beste DJ????

inderdaad, als je de top 100 gaat kijken, kom je op punt uit waar ik persoonlijk erg de pest in heb: Het feit dat een tiesto groot is geworden door de commercie (lees: ID&T). Ik weet dat ik misschien weer een discussiepunt opricht, maar mijn mening is hierover het volgende:

Top40? zonder goeie pluggers kom je er niet tussen, de grote maatschappijen bepalen wat een hit wordt, die reguleren de "commersiealisering" van de muziek. Immers ze melken het tot de laatste druppel uit om er geld mee te verdienen. Een tiesto Idemdito, niet verkeerd bedoeld, want alle respect voor hem, hij heeft het gemaakt.. maar als je ziet hoe het is gegaan.. neh! Kwalitatief gezien zijn er veel betere dj's

Zoals idd de "underground" dj's.. Die hebben poep hieraan en zijn uniek door hun eigen stijl. Kijk naar een Deep-Dish, of John Digweed.. Die hebben hun klasse niet omdat ze commercieel zijn..

Gr. Doede

Comment

Iets heel anders. Heb onvoldoende gezien van de wereld om een "beste" te kunnen noemen, maar iemand die iets vernieuwends doet en errug snel mixt is Laidback Luke. Zag hem onlangs live (Parkfeesten Venlo) en dat was super!

Verder draait ie met cd-spelers en draadloze in-ears. Ook niet erg standaard..... Al is het met cd-spelers natuurlijk wel een stuk gemakkelijker om snel te draaien.

Comment

Waar is gielen????????

Comment

Gielen ????

Comment

johan gielen ;)

Comment

Ja begrijp ik, maar gielen sucks !!! (mijn mening)

Comment

svenson&gielen met twistid blijft toch wel 1 van mijn favo's!!!

Comment

Idd, beauty of silence was ook een tijd lang een van mijn favo's. Maar die is nogal gedateerd inmiddels ;)

Comment

maar toch kun je m af en toe nog wel eens draaien

mijn stem ging uit naar paul oakenfold

door zijn remixes van the king/ jlo

verder vind ik thijs wel goed draaien maar vind ik toch iets te commercieel!!!

Comment

DHHD = Luna, Trilok & Chiren

Verder goeie DJ's:
                      -Yoji Biomehanika
                      -Luna
                      -DJ Isaac
                      -Technoboy

Comment

oke gielen dan niet op 1 maar toch wel in de top 10.
                        beste trance c.q. hard trance dj die er is weet overal en altijd een geweldig sfeertje op te bouwen. en uberhoubt mag die tiesto ok wel van nr een af hij mag dan een nederlander op nr 1 zijn maar de beste dj ter wereld vind ik hem toch echt niet. en geef toe als hij niet op nr 1 stond in de mag lijst had hij ook niet op nr 1 gestaan in de lijst van de dutch dj award. niet dat ik iets tegen tiesto heb ofzo hoor en ik gun hem de plek ook wel maar hij is niet mijn nummer 1 schuif dan paul van dyk maar 1 naar boven

Comment

De beste DJ's van de wereld zitten wat mij betreft allemaal in het undergroundwereldje. (techno/techouse/electro) want daar durven ze tenminste wat te doen met platen. Neem nou al die Trance en Hardstyle DJ's... het kan aan mij liggen maar ik hoor nooit wat bijzonders in die sets. Ze hebben op bijna alle grote feesten de beschikking over een goede pioneer mixer met effecten die je lifeset echt kunnen opleuken >>> gebruiken ze niet of amper >>> backspins of scratches zijn al helemaal ver te zoeken. Alleen je plaatjes goed overmixen vind ik niet voldoende om tot de top van de wereld te behoren. Maargoed wie ben ik...

Comment

volledig mee eens maar aangezien techno/techouse/electro niet echt mijn stijl zijn ga ik toch maar voor het iets meer commerciele trance wereldje

Comment

@dj j-ro

vind ik een hele goede reactie!!!
                              volledig mee eens :wink:

Comment

Eindelijk eens iemand die er hetzelfde over denkt als ik :) > Mijn advies voor elke DJ... probeer dingen uit. Ook al gaat het een keer fout, who cares? Als je in een set van een uur 5 absurde dingen uitprobeert en 1 gaat er finaal fout dan is dat jammer maar laat je wel zien dat je meer in huis hebt dan de gemiddelde DJ die zich alleen focust op plaatje in plaatje overmixen.

Comment

Working...
                                X