Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Wat drinkt het lekkerste weg tijdens het draaien/lichten?
Ja hoor lekker een paar bacootjes tijdens het draaien nix mis mee, als ik helemaal nugter gaat staan draaien dan ga ik te goed mijn best proberen te doen, (te strak proberen te draaien)
Maar strakker dan strak gaat nu eenmaal niet en dan kun je best wel eens wat fouten maken, en doordat ik wat losser ben durf ik ook meer trix uit te halen zonder dat ik bang ben fouten te maken.
Ik denk ook dat iedereen voor zichzelf moet bepalen wat voor hem/haar het beste is. Ik kan mijzelf heel goed voorstellen dat je met een paar glazen alcohol op wat relaxter staat te draaien. En zolang je maar niet stomdronken achter je mixer staat is er niets mis met een paar biertjes hoor...
ik heb deze combinatie
pina colada met een scheutje red bull.
di comby is geweldig
het verminderd je reactie nie en je hebt meer zelfvertrouwen,
nie dak da nodig heb maart is wel lekker ;)
probeer het ook eens
Ik dj nog bij geen 1 discotheek,maar thuis drink ik vaak bullit energy drink, dan word ik altijd superactief van tijdens het mixen, het helpt echt als je lang moet draaien :D
Comment