Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wat drinkt het lekkerste weg tijdens het draaien/lichten?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Red Bull tijdens het draaien heb ik dit weekend afgeleerd, 5 blijkes in een set van 4 uur en ik heb de hele nacht (euh...dag) wakker gelegen.

Voortaan maar weer aan de spa blauw en chocomel!

Comment

ik ben tegenwoordig immuun voor energydrank... das egt baluh...ik dronk vorig jaar 12 blikjes per dag :oops: ja schaam me egt... maar nu werkt de taurine en caffeine niet meer...

Comment

Originally posted by djblackberry
        .. maar nu werkt de taurine en caffeine niet meer...
        Maar je hebt er wel een gratis hartritme-stoornis mee verdiend! 8)

Comment

tijdens het draaien drink ik eigenlijk hetzelfde als altijd...

veel water, af en toe een biertje of wijntje, cola, en heel af en toe wat cocktailtjes...

Comment

tjsa... t valt wel mee... nu ist wel weer redelijk over... maar drink dir troep nu niet meer... je raakt er egt aan verslaafd...

Comment

Wees blij dat je van je verslaving af bent. De ingredienten kunnen in grote hoeveelheden hele rare dingen met je doen!

En ik kan het weten...heb in m'n dagelijkse job genoeg rare (directe en indirecte)gevolgen van verslavingen gezien!

Comment

Ik drink tijdens de set spa rood of cola light.

Comment

Hier op fuiven is er bijna nooit light-drank (afgezien van watertjes), dat vind ik best wel spijtig, maar kan er nog mee leven. Om los te komen kan een biertje of 2 wonderen doen, daarna eens een red bull of cola of water. Als je echt terug TE serieus bezig bent weer eens een biertje.

Comment

voor een set van 2u = 2 pintjes(bier voor de nederlanders :P ) + 2waters +een jointje als het mogelijk is :wink:

Comment

Originally posted by Dr_Gonzo
                      +een jointje
                      Blow Blow Blow je dood tot je sterren ziet!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Comment

Gewoon SPA Blauw.

De klant betaald voor een goede show, als je gedronken hebt kan dit niet meer. En je komt minder professioneel over

Comment

heoriene, cocaine en een zakje weed :P

Comment

Ik snap werkelijk niet waar sommige dj's mee bezig zijn. Kan iemand mij eens waarom sommige dj's een jointje of een biertje nodig hebben voor/tijdens het draaien. Sorry dat ik het zeg maar als je dat werkelijk nodig hebt om 'beter' te kunnen draaien, dan ben je naar mijn mening triest bezig. Want je draaikunsten worden er alleen maar slechter door, alleen heb je dat zelf niet door als je onder invloed bent van drank/drugs.

Comment

Originally posted by Angelo
                              heoriene, cocaine en een zakje weed :P
                              Ik weet niet of je de vraag goed begrepen heb, maar er wordt gevraagd naar je favo DRANKJE, en niet naar wat jij dagelijks spuit, snuift & rookt !!! :x

Comment

Sind chocomel in het assortiment van m'n vaste stekkie zit ben ik weer helemaal verslaafd daaraan! Duzzzz.....nu koffie, chocomel en spa blauw!

Benieuwd wanneer er fristi bijkomt :wink:

Comment

Working...
                                X