Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wat drinkt het lekkerste weg tijdens het draaien/lichten?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by DJ Dyno
    Originally posted by Angelo
    heoriene, cocaine en een zakje weed :P
    Ik weet niet of je de vraag goed begrepen heb, maar er wordt gevraagd naar je favo DRANKJE, en niet naar wat jij dagelijks spuit, snuift & rookt !!! :x
    Nog ff wat Angelo; Dit is een DJ FORUM (dj-en is meestal iets positiefs)
    dan vind ik het niet kunnen dat je over cocaine en heroine gaat beginnen :evil:

maar nu weer :!:BACK TO TOPIC :!:

Comment

2 of 3 Vodka-Sinaas op een avonden wat lekkers te eten en dan benk tevree :)

Comment

fristi 8)

Comment

Of chocomelk 8) :D

Comment

Geef mij maar water of tomatensap :)

Comment

Als ik draai drink ik altijd BleuCuracao Met redbull gemixt.
              in 1 uur meestal 2 stuks. Wordt je wat losser en je blijft toch je energie behouden.

Dan draai ik de hele zaal plat :P Want je durft dan indd wat meer trix etc. uit te hallen. Dan draai ik altijd wat beter als zonder alcohol :P

Comment

Meestal begin ik aan het begin van m'n set met water (spa blauw), naar mate ik erin kom wordt het een biertje of Baileys met ijs, ook erg lekker.

Comment

bij de baas drink je toch ook niet sorry jongens je werkt ;)

ik vindt het niet kunnen als ik voor de fun draai bijv laatst hier in de discotheek 300 meter lopen bwv dan oke' maar als je met een roadshow mee gaat of promo-tour dan is het een not done iets!!

Comment

Hun plezier, wij plezier toch? :lol: En daarbij, ik vind het draaien geweldig, maar om het nou werk te noemen... :)

Ben inderdaad wel met Marcello eens dat je tijdens een professioneel iets het eigenlijk niet kan maken om het op een zuipen te zetten.

Comment

Als ik aan het draaien ben geen alcohol!

Als ik niet aan het draaien ben lust ik graag een biertje ook al ben ik <16 :wink:

Comment

Ik lust wel een biertje buiten en onder het draaien. Jammer genoeg ben ik ook nog <16...

En anders als me moeder ontdekt dat ik gedronken heb ben ik nog lang niet jarig

Ik hou het nog ff bij cola (light)

Comment

Originally posted by DJInsidious
                          Hun plezier, wij plezier toch? :lol: En daarbij, ik vind het draaien geweldig, maar om het nou werk te noemen... :)

Ben inderdaad wel met Marcello eens dat je tijdens een professioneel iets het eigenlijk niet kan maken om het op een zuipen te zetten.
                          Zolang je niet stomlazerus achter de tt's staat, vindt ik het best !!

Comment

Ik doe het wel met mate.

Luister maar eens naar een live-set van darkraver.
                            De ene grove fout na de andere.
                            (omdat ie dan al anderhalve fles bacardi in zijn mik heeft)

Zo erg zal je mij nooit zien achter de draaitafels. NEVER. :lol:

Comment

Originally posted by DJDyno
                              Originally posted by DJInsidious

Zolang je niet stomlazerus achter de tt's staat, vindt ik het best !!
                              Uiteraard, zo is het maar net Dyno! Bij mij gebeurd het ook niet vaak hoor, omdat ik dan simpelweg 's nachts (na het draaien) niet goed kan slapen. Meestal drink ik inderdaad gewoon een colaatje of iets anders. Maar als het een gezellig feestje is, en het wordt gevraagd of ik een biertje wil, sla ik het niet af. Máár zal inderdaad nooit dronken op de booth staan.

Comment

Ik voel voor beide standpunten wat, maar er zit wel een verschil in natuurlijk.

De meeste dj's hier doen het als hobby en vinden het leuk om een keer te draaien en dan is het prima om af en toe wat te drinken. Maar als je aan het werk bent voor een bedrijf of boekingskantoor zoals een roadshow, dan doe je dat niet. Je bent dan gewoon aan het werk, net zoals je aan de kassa bij de Edah en op kantoor geen alcohol mag drinken. Maar wanneer je een vaste stek in een discotheek hebt, kan het weer ander zijn. Daar is de werkgever meestal vantevoren wel duidelijk in. En anders merk je dat snel genoeg :wink:

Maar wanneer ik hier in de buurt iets van een examenfeest heb van een goede bekende, dan wil ik ook wel eens wat biertjes nemen.

Comment

Working...
                                X