Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Wat drinkt het lekkerste weg tijdens het draaien/lichten?
Ik weet niet of je de vraag goed begrepen heb, maar er wordt gevraagd naar je favo DRANKJE, en niet naar wat jij dagelijks spuit, snuift & rookt !!! :x
Nog ff wat Angelo; Dit is een DJ FORUM (dj-en is meestal iets positiefs)
dan vind ik het niet kunnen dat je over cocaine en heroine gaat beginnen :evil:
bij de baas drink je toch ook niet sorry jongens je werkt ;)
ik vindt het niet kunnen als ik voor de fun draai bijv laatst hier in de discotheek 300 meter lopen bwv dan oke' maar als je met een roadshow mee gaat of promo-tour dan is het een not done iets!!
Hun plezier, wij plezier toch? :lol: En daarbij, ik vind het draaien geweldig, maar om het nou werk te noemen... :)
Ben inderdaad wel met Marcello eens dat je tijdens een professioneel iets het eigenlijk niet kan maken om het op een zuipen te zetten.
Zolang je niet stomlazerus achter de tt's staat, vindt ik het best !!
Uiteraard, zo is het maar net Dyno! Bij mij gebeurd het ook niet vaak hoor, omdat ik dan simpelweg 's nachts (na het draaien) niet goed kan slapen. Meestal drink ik inderdaad gewoon een colaatje of iets anders. Maar als het een gezellig feestje is, en het wordt gevraagd of ik een biertje wil, sla ik het niet af. Máár zal inderdaad nooit dronken op de booth staan.
Ik voel voor beide standpunten wat, maar er zit wel een verschil in natuurlijk.
De meeste dj's hier doen het als hobby en vinden het leuk om een keer te draaien en dan is het prima om af en toe wat te drinken. Maar als je aan het werk bent voor een bedrijf of boekingskantoor zoals een roadshow, dan doe je dat niet. Je bent dan gewoon aan het werk, net zoals je aan de kassa bij de Edah en op kantoor geen alcohol mag drinken. Maar wanneer je een vaste stek in een discotheek hebt, kan het weer ander zijn. Daar is de werkgever meestal vantevoren wel duidelijk in. En anders merk je dat snel genoeg :wink:
Maar wanneer ik hier in de buurt iets van een examenfeest heb van een goede bekende, dan wil ik ook wel eens wat biertjes nemen.
Comment