Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wat drinkt het lekkerste weg tijdens het draaien/lichten?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

spa rood of sinas, heel soms drink ik een baco tijdens het draaien. maar niet vaak wil namelijk niet geaccocieerd worden met darkraver :P

Comment

hehe, ik ben echt een goedkope kut dj lees ik al weer ;)

ik drink een redbull-tje, een baco'tje en voor de rest bier. Als ik met de auto ben gewoon een paar cola'tjes (stuk minder dan wanneer ik aan het bier ben) en een redbull-tje :)

Comment

red bull... is lekker voor achter je tt's maar een bacotje gaat er ook wel in.. of blue/red wodka.. maar ntuurlijk zoals iedereen al zegt niet te veel want dan ga je domme dingen doen...
        owjah vraagje... sommige mensen bij ons in goes (wereldstad in zeeland;)) zeggen dat el toro heel bekend is.. maar wie kent die discotheek nou hier op t forum??? k denk dat ik dr eff een eigen poll van ga maken;)

Comment

mmm...

Energy zooi gaat er altijd wel in. Vooral als ze Go-fast hebben.

Op studieverenigingen drink ik altijd lekker veel bier, als je niet betaald wordt om te draaien, moeten ze ook niet over de kwaliteit van de mix zeuren. :)

Terug rijden is altijd wel weer jammer dan.

ach, beetje alcohol en mixen kan wel, ik heb zelfs bekende namen zwaar aan de harddrugs gezien terwijl ze draaide... gaat mij iets te ver, maar waarom niet...

Comment

.
            Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-26-02-2020, 00:22.

Comment

Pas geleden nog een setje gedraaid op een prive party in Belgie. Daar kregen we alleen maar champagne!!! Trekt mijn maat om een uur of 4 nog een kist met pure acid en new beat open. Man, wat een inspiratie die nacht!! Echt geweldig, en dat vond het publiek ook gelukkig.

een gouden regel kunnen we hier wel bij vermelden;
              Als je wil drinken, zorg dan dat je publiek nog zatter is dan jij zelf!!hahaha

Comment

vroeger deed ik het altijd op flesjes coca cola vanilla.......maar doe mij nu maar die goedkope blikjes Red Bull ( Golden power, Rodeo, Energydrink etc.)

Comment

Punika 8O

Comment

Prrr......rattie heeft dat thuis een keer geprobeerd. Muziek maken of draaien met iets op.......mooi niet dat dat lukte. Het had geen flauw idee meer of de beat nu voor of achter liep....
                    Voor hem geen aanrader dus.

(die test was gedaan op mdma...door mijn testrat uiteraard)

Comment

wodka redbull :roll: lekker hoor ;-) (kan wel wat hebben)

Comment

Cola

Comment

Originally posted by bambamstudio
                          Mee eens, ik vind het ook slecht als DJ's alcohol drinken tijdens het werk, maar je ziet het vaak.

Ook bij de 'bekende' DJ's
                          Het is gewoon niet professioneel om zo ver te gaan.

Een paar drankjes om even wat relaxter te worden vind ik niet zo'n probleem, en subjectief is het ook zo dat alcohol muziek wat mooier maakt, en koffie juist niet ...
                          Misschien kunnen sommige mensen zich ook wat beter inleven in de sfeer als ze niet helemaal broodnuchter en strak van de koffie/red bull zijn ?
                          Anderen draaien juist weer de sterren van de hemel op koffie, dus ik denk dat iedereen dit maar lekker voor zichzelf uit moet maken, zo lang die maar goed draait !
                          Het is tenslotte je eigen reputatie die je te grabbel gooit:

Als je draait als een dweil, krijg je ook boekingen als een dweil, en draai je de sterren van de hemel, vice versa !

Ow, en doe mij maar tonic/spa rood of een biertje :)

Comment

ze mogen zoveel zuipen als ze willen zolang ze nog maar fatsoenlijk kunnen mixen.

Ligt er maar net aan hoeveel je kunt hebben natuurlijk :roll:

Comment

in t begin is t wel handig om ook iets losser te raken, want dan ben je nog zo nerveus als de pest.. ;)

Comment

Heb binnenkort een ambient klusje en een paar trekjes joint lijkt me dan helemaal niet verkeerd. Dan mix ik nog prima en ben ik wat meer into de mood van de rest van het volk (coffeeshop) ook gelijk. Ben benieuwt!

Comment

Working...
                                X