Zowat alles dat lekker wegdraait bij fuifjes. Maar mijn voorkeur gaat uit naar Electroclash.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Wat is jou muziekstijl?
Collapse
X
-
Eerst even voor Gonzo:
Een "I Love Techno" zal je in nederland zeker niet vinden, maar techno lijkt toch nog een beetje in de underground-scene te hangen. Toch heb je in Nederland een aantal zaken waar je geweldige techno op vinyl kunt vinden (ik noem een In Deep 'N Dance in A'dam).
Ikzelf draai hele sferische trance, lekker om weg te dromen. Ook draai ik wat ik zelf beschrijf als High Energy Trance, om geweldig bij los te gaan en daar zit regelmatig een lekkere techno knaller tussen.
Voor de geinteresseerden; bestel mijn gratis demo "Beyond Moonrise..."
dan heb je een goede indruk van T'Nox on Stage.
Comment
-
Ik het draai het liefst club, dance en hardcore.
Luisteren..alle genres, de ene keer is het Scooter, dan weer Queen, dan weer Promo, dan weer Supertramp, dan weer... (je begrijpt wel wat ik bedoel :) )
Het enige wat ik (bijna) niet uit kan staan is muziek à la backstreet boys :evil:
(nog maar een keer dan :D )
Comment
-
Normaal als ik draai speel ik EBM, Harsh EBM, Industrial, Breakcore, Futurepop, Electro en Nu Wave.
Op verzoek draai ik X-wave, punk, postpunk en NDW erbij. dat is zeg maar de muziek waar ik mee begonnen ben in de jaren 80 van de vorige eeuw.
Als ik in mijn vaste discotheek draai speel ik mainstream (dance) vanaf de 60er jaren soul tot nu, niet mijn favoriete spul, maar het levert de nodige doekoe op om leuke spullen van te kopen.
Comment
-
ik ben ook allround-DJ. Ik kan met vinyl en cd's mixen.. 2 of tegelijk maakt me ook niet uit. Momenteel is het top40, club, trance, hardstyle en r'n'b alles door elkaar en met cd's. Ook een beetje retro uiteraard 8)
en waar ik zelf van hou: techno en lekkere club :)
Comment
Comment