Announcement

Collapse
No announcement yet.

rnb op id&t

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• rnb op id&t

ik zou graag hier jullie mening over willen weten
    ik erger mij er dood aan dat er eidelijk een station in de lucht was waar lekkere dance muziek gedraaid werd en het meeste ook nog niet eens commercieel was

maar nu
    alles wat ze draaien is commercieel en heb je er ook nog eens rnb tussendoor dat ze dat op een avond inplannen oke 2 uur lang je radio op een andere zender en daarna weer terug

daarom deze campagne

laat maar weten wat je ervan vind
    ik ben er in iedergeval goed flauw van :!:

Ben het helemaal met je eens, als ik een dance station opzet wil ik toch ook gewoon dance horen of zie ik dat nou weer verkeerd, heb zowieso al een schurft hekel aan r&b en Hip Hop, maarja dat is natuurlijk mijn persoonlijke meening.

Ik steun deze aktie dan ook van harte :!:

Is er toevallig ook een site om de aktie te steunen ofzo?

Comment

dit op partyflock begonnen en kwam toevallig dit plaatje tegen
      wil dit binnenkort den ik 100 keer gaan drukken en dan in groningen gaan plakken ofzo dan moet het hier in groningen in iedergeval duidelijk zijn

maar kom met goede ideeën ik ben er wel voor in

Comment

Andere radiostations hebben ook al een klacht ingediend. Ze mogen volgens de vergunning maar een bepaald gedeelte van de uitzendtijd gebruiken voor andere muziek dan "dance".

Maar ja, definieer dance eens.....

Comment

In ieder geval geen R&B of Hip-Hop...

Comment

Ja boycotten die handel :twisted:
            Nee laten we dat maar niet doen!! :)
            Vind het ook een beetje jammer dat ID&T dit uitzend, dance is absoluut geen r&b en hippidy hop!!

Comment

Tja, ik had al gehoord dat ID&T wat andere dingen zou gaan proberen. Ze willen, geloof ik, van het 'dance' imago af. Ze hebben hun zakken allang (goed) gevuld met de dance muziek, dus kunnen ze nu gaan experimenteren met andere stijlen.

Comment

net wat ik zeg dat vind ik niet erg maar laten ze dat op een avond houden dan kan ik een ander station opzetten (als ik 's avonds al de radio aan heb staan das alleen achter de pc) maar dance ja das wel veel maar iig geen urban en daar valt bij mij iig rnb en hiphop onder
                en als ze dan tenminste non commerciele rnb uitzenden dan kon ik er nog begrip voor opbrengen dit is gewoon top 40 meuk

ID&T schaam je diep :oops:

Comment

Originally posted by DJ Dyno
                  Tja, ik had al gehoord dat ID&T wat andere dingen zou gaan proberen. Ze willen, geloof ik, van het 'dance' imago af. Ze hebben hun zakken allang (goed) gevuld met de dance muziek, dus kunnen ze nu gaan experimenteren met andere stijlen.
                  Ik heb eerder het idee dat dance alleen niet genoeg luisteraars trekt en dat ze zich wat meer met "mainstream" bezig gaan houden om meer luisteraars te trekken.

Comment

Jammer hoor, ik ben luisteraar af...

Comment

Dan maar weer XFM :D

Comment

we kunnen ze natuurlijk allemaal gaan bestoken via mail met de pic die bovenaan dit topic staat :lol:

Comment

tis gewoon flauw...
                          niet dat ik naar radio luister hoor... maar toch :D

Comment

ik hoorde gister dat ID&T ook van naam gaat veranderen en het een commerciel zender gaat worden beetje jammer

Comment

ik ben het helemaal met jullie eens... ik luisterde vroeger altijd naar id-t maar heb egt een onwijze hekel aan urban, r&b en rap... maarja hoe lang zou het dan gaan duren totdat chpizz en k3 op id&t komt??? ik verlang gewoon naar dance!!!

Comment

Working...
                              X