Announcement

Collapse
No announcement yet.

rnb op id&t

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik vindt het idd zeer irritant werken als er telkens zo'n plaat langs komt waarvan je de tekst niet eens kunt verstaan. Laat staan dat deze plaat er uberhaupt op gedraaid hoort te worden!! Dance toch?

:twisted:

Comment

Weet niet of ie landelijk bekend is maar in het zuiden des lands is dit een grote hit:

Zit hier in sommige gemeenten in de ether en overal op de kabel

Ook te beluisteren via www.xfm.nl

Aanrader!

Comment

kijik daar kunnen we wat mee

heb al ff online geluisterd nu nog hier op de kabel of in de vreter

Comment

Bij ons zit ie op de kabel, helaas nog niet in de ether. Maar ach een internetstream is ook handig niet?

Comment

dat zeker

het is net als in het begin id&t was
            heb em nu ook aanstaan en het klinkt goed
            en dat deed id&t niet meer
            das voor mij belangerijk

Comment

Ja cker klinkt goed ;)

Comment

Ik luister altijd in de auto,en dat is toch zo'n 4 uur op een dag.
                Ik ben het volkomen met je eens,denk je eindelijk een station te hebben gevonden die dance muziek draait.
                En wat denk na een paar jaar goede muziek te hebben gedraaid komen ze nu met hip-hop,r&b enz enz.
                Dag leuke muziekzender,die kan straks weer in het rijtje van 538,Veronica,Noordzee enz.
                En buiten dat vroeger lulden ze nog niet zoveel,maar tegenwoordig word er meer gepraat dan muziek gedraaid.
                Ik weet nog goed dat ze vroeger veel onbekende platen lieten horen,maar ja vroeger was alles altijd beter. :evil: :evil: :evil: :evil:

Comment

.
                  Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-12-08-2020, 20:58.

Comment

Working...
                  X