owke dan kom maar op waar is behoefte aan in het uitgaans leven
Announcement
Collapse
No announcement yet.
wat voor nieuwe feesten moeten er komen??
Collapse
X
-
Originally posted by Stephanie!Originally posted by EJAYmeer feesten waar beginnende DJ's zich kunnen bewijzen :idea:
als er bijvoorbeeld een everybodyfeest in t`paard van troje wordt gegeven en sander kleinenberg draait zelf, en je zet voor hem een onbekende naam dan trekt dat sowieso wel publiek.
Comment
-
Da's waar, maar alleen onbekende namen werkt niet. Geloof me....
Je zal toch een publiekstrekker moeten hebben en de onbekende talenten zullen zeker een bepaald niveau moeten hebben, anders worden ze letterlijk door de "bekende naam" eruit gedraaid. En daar zullen velen voor passen....
Comment
-
Van mij mogen er meer kleine gezellige dance feesten komen in clubs. In de randstad zit dat wel goed maar in het noorden kan het een stuk beter.
Geen bepaalde muziekstijl maar variatie van house, club, trance en beetje techno. Gewoon een lekkere opbouwende line up met wat talent.
Comment
-
meld maar waar in het noorde psies dan zullen we eens kijken ofdat we daar eens een vet promotieparty kunnen geven
en meer dj contest e.d. zijn misschien zon gek id nog niet, maar ik ben het er wel mee eens dat we waarscheinlijk op de posters zullen moeten zetten onder begeleiding van die of die ( een grote naam in iig)
Comment
Comment