Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waar en met wie heb je gedraaid en hoe was de ervaring??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Waar en met wie heb je gedraaid en hoe was de ervaring??

Ik ben erg benieuwd met wie, waar je hebt gedraaid en hoe was de ervaring???
    Zelf heb ik met Dana, Rank One,Lucien Foort, Darkraver en Yves in het programma gestaan.
    Dit was op Automaxx Summer Edition jaar 2003,2004 en 2005.
    En dit dankzij het winnen van een Dj contest.
    Het eerste jaar (2003) moest ik afsluiten,het was echt het leukste jaar.Het publiek ging helemaal los, ik klapte in me handen en de het publiek deed het na echt helemaal geweldig,ik heb toen 1 uur en 3 kwartier gedraaid dit voor 2000 man en het geluid was echt hard.
    Het tweede jaar 2004 was minder,Dana begon en de sfeer zat er niet in.
    Toen kwam Yves die eindigde zo hard met hardcore daar kon ik niet tegen op met hardhouse.
    Maar ja je moet; daar sta je dan met 6000 man voor je,uiteindelijk ging het wel.
    Na 2 uur draaien was toch het toch echt het einde.
    Dit jaar moest ik openen en de Darkraver kwam na mij,maar hier komt het: het geluid in de zaal was zo k*t, dat als ik de monitor zachter zette kreeg ik het te horen van het publiek.
    Het was zwaar drama, ik was blij dat de Darkraver me kwam aflossen.
    De Darkraver was ook niet echt blij met het geluid, pas na 3 kwartier deden ze het geluid bij de Darkraver een paar db harder.
    DJ Yves was ook niet helemaal tevreden met het geluid, van de organisatie kreeg ik te horen dat het volgend jaar veeeeeel beter geregeld gaat worden.

Ik heb met Activator, Luna, Clive King, Scott Marten, Mitch en Laroesha in het programma gestaan. Dat was in Duitsland, op een Full Force Tour feest, koninginnenacht 29-4-2004. Het nadeel was wel dat ik daar moest openen, maar verder een geweldig feest geweest.

Comment

En hoe was het publiek daar,was je erg zenuwachtig??
      Het geeft wel een kick als je daar achter de decks staat he,met al dat publiek voor je.

Comment

Originally posted by lizzard
        En hoe was het publiek daar,was je erg zenuwachtig??
        Het geeft wel een kick als je daar achter de decks staat he,met al dat publiek voor je.
        Het nadeel daar was dat ik als eerste moest, dus in het begin was het niet zo druk. Maar ik had een set van 2 uur, dus het werd steeds drukker.
        En als er IETS is waarvoor ik blijf draaien, is het wel voor de reactie van het publiek !!!!!
        Ik heb een keer in de kleine zaal gestaan in Starlight (Nijkerkerveen), voor mij draaide een techno dj, die voor ongeveer 10 man stond te draaien. Ik nam het van hem over, en na 2 platen gemixd te hebben stond de zaal ineens HELEMAAL vol !!! Dat zijn pas kippevelmomenten !!

Comment

moet het altijd zelf doen en de hele avond ;)

maar met nasty is denk ik wel de bekenste van ons allen

mijn genre laat dit ook toe bij jullie niet :lol:

Comment

Originally posted by marcello
            mijn genre laat dit ook toe bij jullie niet :lol:
            Jij hebt niet echt 1 genre :lol:
            Jij draait ongeveer alles :lol:

Comment

das een vak he ;)

Comment

Originally posted by marcello
                das een vak he ;)
                Wat draai jij dan het meest??

Comment

promo shows en mijn vaste residentie maar ook veel freelance wat nu steeds meer voor komt 8)

Comment

Pffff.....gedraaid met? Veel, heel veel....maar eigenlijk alleen maar positieve ervaringen. Zolang je maar met mensen draait die hun werk series nemen en geen "wedijverige mannetjes zijn die snel op hun (te) kleine p*kje getrapt zijn (he....Twins Nieuw Amsterdam :P). Dat werkt niet. Tassen inpakken en wegwezen dus.

Klein uittrekseltje van m'n discografie;
                    Mark van Dale
                    Jean
                    Jeroen van Inkel (heel lang geleden op de Veronica shows)
                    Robin S (telt dat ook?)
                    Sven
                    Paul Elstak
                    Darkraver
                    Mental Theo

En onze eigen Marcello 8)

Comment

idd als ze maar serieus bezig zijn sta ik er altijd voor open

jah zoals ik al zij ik doe het altijd alleen nu draai ik wel eens samen met bijv joost& arend (beide hier ook op het forum) en ook wel eens wat andere dj's maar dan is het altijd als ik kom dat ze stoppen met draaien

Comment

Zij staan dus in jouw "voorprogramma" :?:

Comment

nee dat niet althans zo bedoel ik het niet

ja moeilijk draai zoals ik al zij bijna altijd de hele avond zelf ik heb dan meer controle over zo'n avond en doe het zoals ik het wil dat het gaat dat kan als je samen draait niet

begrijp me niet verkeerd dat ik niet wil samen werken in tegendeel

maar ja lastig :?

Comment

Originally posted by DJDyno
                            Ik heb met Activator, Luna, Clive King, Scott Marten, Mitch...
                            Mitch is hardcore dj ofniet :?:
                            zo ja dan draaide die echt vet hard bij ons in de discotheek pas (toen was ie met Dana & Korsakoff)

@ Stephanie

Ik was op vakantie in Erm en we gingen zaterdagavond stappen ergens en dat was dus in Twins in Nieuw Amsterdam.
                            Ten eerste die lui mixen met de pc daar, ze gebruikten GEEN koptelefoon :?,
                            Die ahumm dj's waren ook tijdens het draaien na de bar gegaan bier tappen.
                            Maargoed ten 2de hoor je tussen de muziek door msn messenger :x :? .
                            Heel vaag, steeds hoor je pop ups en dat iemand online komt.
                            (en dit hoorde niet bij het nummer dat speelde :!: )

beetje erg stom en amateur-achtig vind ik :x

Comment

Originally posted by EJAY
                              Mitch is hardcore DJ ofniet :?:
                              Hij draaide hardstyle, samen met Laroesja.

Comment

Working...
                              X