Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vriendin annex vrouw

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vriendin annex vrouw

Mensen,

Ben vanavond, na 2 hele mooie jaren (waar zij anders over dacht), mijn vriendin ben kwijtgeraakt. Heb veel met d'r meegemaakt, dus doet me best wel zeer. Gezien dit voorval kwam ik op het idee om een poll te maken. Ik ben benieuwd of jullie een vriendin, of natuurlijk vriend (we doen niet moeilijk op DJ Forum) hebben. Maakt je keus in de bovenstaande poll.

Wil ik graag ook meteen van de gelegenheid gebruik maken om jullie mening te vragen over de volgende stelling: 'DJ's zijn (wo)mennizers'.

Bedankt voor het stemmen!

Groet, Marco / Insidious (die vanaf nu alleen, als vrijgezel, door het leven gaat :cry: ).

Mods, als deze topic niet is toegestaan, delete hem dan, maar wilde het toch ook wel beetje meededelen zodat ik niet straks naar m'n kop krijg gesmeten dat ik wat socialer moet doen. Het is dus niet mijn bedoeling om hier een psycholoog topic van te maken, laat dat duidelijk zijn :) . Wil niets anders dan jullie mening.

Bedankt!

gaat lastig samen he ;)

Comment

.
      Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-12-08-2020, 20:24.

Comment

doet me denken aan jean

hij is wel tof ;)

Comment

Had ook tot 2 maanden terug een vriendin, is jammergenoeg ook niet helemaal goed gegaan :cry: , maarja 1 lichtpuntje is dat ik me weer voor de volle 100% kan gaan bezig houden met de muziek :D :!:

Comment

Ik was voor haar ook al minder met muziek gaan doen, en heb daar achteraf flink spijt van, maar inderdaad: 'Kan me nu ook weer volledig op het DJ-en / producen / mixen gooien'!

Comment

Originally posted by DJInsidious
              Ik was voor haar ook al minder met muziek gaan doen, en heb daar achteraf flink spijt van, maar inderdaad: 'Kan me nu ook weer volledig op het DJ-en / producen / mixen gooien'!

hehehe heb ik ook gedaan net toen ik stopte met draaien bij die discotheek ging het uit

dus vriendin weg
              en
              goed betaalde dj baan weg

bitch :evil:

Comment

.

Comment

Originally posted by DJD-TraXx
                  ( dus bij deze aan alle vrouwelijke DJ's, forum leden, etc. alvast: excuses)
                  Excuses geaccepteerd 8)

Stephanie, al jaren errug gelukkig met J.

Comment

.

Comment

Het is bij mij ook net uit met m'n (nu ex-)vriendin. Nu had ik nog 'maar' 2 maanden met haar, maar het is wel een %&#-gevoel.
                      Voor de afleiding ga ik maar, zoals hier al gezegd is, me richten op muziek.
                      Voor de mensen die niet (meer) zonder vriend/vriendin zitten: Sterkte! :) :wink:.

Comment

Bedankt Ra_ver, jij uiteraard ook!

Moeten we niet een praatgroep oprichten voor DJ's die zonder vriendin ziiten? :P :wink:

Comment

.

Comment

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!
                            Rustig man, just kiddin :D !

Comment

aan de vrouwen---> Jullie zien er GE-WEL-DIG uit
                              Wow......Thanx *bloozzzzzz*

Comment

Working...
                              X