Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vriendin annex vrouw

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by DJD-TraXx
    niet NÓG meer psychologisch werk!!!!
    uitleg: ikzelf ben momenteel min of meer psycholoog aan het worden, op de een of andere manier beginnen mesen (beter gezegd: vrouwen) allemaal (zo mogelijk) nóg onzekerder te worden, en aangezien ik bijna 24/7 op MSN ben, moet ik ze meestal "eruit lullen" (uit die dip dus)
    Hier heb ik ook last van :cry:

Nog bedankt wessel, je nichtje mij laten toevoegen :lol:

Comment

Vuile slijmbal! :lol: :D :wink: Maar hoop dat er wat moois uit komt Kees! Succes in ieder geval!

Comment

Originally posted by DJInsidious
        Vuile slijmbal! :lol: :D :wink: Maar hoop dat er wat moois uit komt Kees! Succes in ieder geval!
        Ik word door haar inmiddels DJ Pshygo genoemt :evil:

:cry: :cry: :cry: dit meen ik SERIEUS!!!! :cry: :cry: :cry:

Comment

Hahaha, sorry Kees... :D Uitnodigingen krijgen we dus niet begrijp ik hieruit?

Comment

Originally posted by DJInsidious
            Hahaha, sorry Kees... :D Uitnodigingen krijgen we dus niet begrijp ik hieruit?
            nee sorry, de agenda zit vol :lol:

we dwalen trouwens weer eens af, B2T!

Comment

Sorry psygo ahum kees...

Maar ze bleef maar zeiken :( maar daar heb je toch de knop blokeer voor?

Comment

Originally posted by drive-in apollo DJ Wessel
                Sorry psygo ahum kees...

Maar ze bleef maar zeiken :( maar daar heb je toch de knop blokeer voor?
                just kidding dude 8)

nogmaals: B2T!!!!! :!: :!: :!:

Comment

.
                  Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-12-08-2020, 20:24.

Comment

Haha wat een vraag zeg!

Ik denk dat m'n vriendin (die ik nu dus niet heb) op de eerste plaats zou komen, maar nooit de muziek kunnen 'vervangen'. Dus eigenlijk beide 8)

Comment

.

Comment

Als het zo gaat bij alle vriendinnen, zoals bij m'n ex vriendin, kies ik zeker 100% voor muziek! Dat is volgens mij dan nog de enige manier om je 'behoeftes' te kunnen bevredigen... :lol:

Máár, je weet nooit of je geen ander superlief meisje/ jongen (voor de vrouwelijke leden) tegenkomt men kan helaas nog steeds e toekomst niet voorspellen.

Comment

.

Comment

tsjaa... moet die achtelijke Luxembabwaan weer moeilijk doen...

Ik ben geen womaniser en ik versier haast nooit vrouwen als ik draai... maar... ik heb een relatie met een aantal vrouwen...

Voordat jullie beginnen te juichen danwel te schelden. Ik ben ze allemaal hondstrouw en ze weten van elkaar en ze hebben allemaal geaccepteerd dat ik polysexueel ben. Ik heb dus niet de behoefte aan een open relatie zoals dat heet, maar aan meerdere 1:1 relaties...

Ik heb het er best moeilijk mee gehad, want ik had eerst een "normale" relatie met een vriendin en ik wist niet waar het fout zat bij me, maar nu gaat alles gewoon goed met me.

Ik moet wel toegeven dat het wel een soort verkeerd beeld geeft dat DJ's zulke womanisers zijn, maar ik ben het compleet niet.

Comment

.
                              Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-12-08-2020, 20:25.

Comment

en daarom doe ik niet aanvast :P sgeelt weer ruzie 8)

Comment

Working...
                                X