Announcement

Collapse
No announcement yet.

wat vinden jullie nou van feesten overdag?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• wat vinden jullie nou van feesten overdag?

Ik vind het dus egt gewoon klote dat alle vette feesies nu overdag gehouden worden!!!! :evil: (decibel, dominator, enz.)
    Ik vind tog dat je s'nachts moet feesten en niet overdag

Greetzzzzz,

:twisted: King of the Beat :twisted:

Ik heb op tenerife op een strand feest gedraaid en dat begon op 12 uur 's middags tot aan de volgende dag 9 uur 's ochtends. En geloof me er is niks mooiers dan dat je draait als de zon ondergaat en dan gaat feesten als je collega dj het overneemt en dan rond 4 uur 's nachts weer gaat draaien en dan de zonsopgang mee maakt. Dat is gewoon weg echt te gek.

Dus mij maakt het niet uit. Als de mensen gezellig zijn, de muziek goed is en de sfeer goed dan maakt het niet uit op welk tijdstip het gehouden wordt.

Uiteraard licht het ook aan wat voor een feest het is. Of het een club/techno/hardstyle/hardcore feest is.

Maar goed dat is mijn mening.

Comment

Doe mij maar 's avonds of 's nachts!

Dan heb ik om de een of andere reden meer zin en drive om te feesten 8)

Comment

Het geeft inderdaad als het donker is toch wat meer die 'kick'. Aan de andere kant wat E zei kan ik ook heel goed inkomen. Maakt mij opzich ook niet zoveel uit. Drive-in doe ik zowel overdag als 's avonds, maar voor de trance gigs hou ik het toch wel liever op 's avonds.

Comment

j aok

Ja maar waarom zouden ze dat nou doen??
          Makkelijker ofzow??
          Leuker vind ik het niet.
          Ik had een kaartje voor dominator gekocht,
          want ik d8 dat dat s'nachts was!!!
          Niet dusss.....
          Dus ja nu heb ik het kaartje verkocht.
          Leek me egt een toffe party maarja overdag hoeft voor mij egt niet.

Greetzzzz,

:twisted: King of the Beat :twisted:

Comment

Gister moest ik draaien van 16.00 tot 01.00 'S middags is iedereen nog dood, maar dan 's avonds trek je dan wel heel veel mensen op de dansvloer. Ik kreeg ook complimenten en kreeg een daverend applaus toen ik mijn laatste nummer draaide, zo'n GOED gevoel :D

Comment

overdag chillen en 's avonds beuken!!!

Comment

Maakt mij geen drol uit!

Maar 's avonds is wel leuker!! Heb ik wel meer de neiging om te gaan feesten!

Comment

Ik ben meer een nachtmens, oftwel als het aan mij zou liggen: tot de middag uitslapen; 's middags een beetje relaxen en dan 's avonds/'s nachts feesten.

Een feest overdag kan ook heel leuk zijn, maar dat is dan denk ik niet zo snel een 'beuk-feest'.

Comment

warom bedrijven steeds vaker kiezen voor feesten overdag???
                    ja voor sommiggen misschien moeilijk te begrijpen als je niet zelf een beetje in het wereldje dat organisatie heet zit, maar kijk eens goed.
                    alle vette fessies die overdag al zijn of beginnen, zijn voornamelijk de openlucht events.

dit komt omdat het overdag allemaal veel simpeler is geregeld met de geluids normen dan snachts.
                    en dus is het veel makkelijker om een feest overdag te plannen en daar een vergunning voor te krijgen zonder dat je er onwijs veel geld voor moet neertellen.
                    om snachts uberhaubt een vergunning te krijgen voor meer geluid dan de voorgestelde norm van de gemeente is sowieso al een groot gezeik.
                    en dan moet je eens na gaan wat er gebeurt als je je event buiten plant.

voordeel: je kunt er veel mensen kwijt.
                    nadeel: het geluid moet even hard om mensen het zelfde id te geven als op een indoor feest maar het geluid word nergens tegen gehouden door isolatie en komt dus gegarandeerd harder aan bij het eerste huis dan 50 db wat toesgestaan is tot 4 uur snachts.

en bedenk nou zelf de gemeente heeft er echt wel gezeik met omwonenden als ze zeggen jongens doe maar gewoon 80 db net als overdag, en zal dus veel moeilijker die vergunning verstrekken.

geloof me, de hoofdoorzaak van groote evenementen overdag ( zowel binnen als buiten maar in de hoofdzaak festivals en andere openlucht events ) is met namen een poging zo min mogelijk kosten te maken en zo min mogelijk gezeik te hebben met de gemeeente.

maar het blijft jammer idd, ik ben ook voorstander van 22.00 beginnen tot een uur of 07.00 de volgende dag ofzow

Comment

Originally posted by Angelo
                      warom bedrijven steeds vaker kiezen voor feesten overdag???

...
                      Hier heb ik idd vaker van gehoord :(

Maar nu mijn mening ...

Ik heb gestemd op 'maakt niet uit'

omdat:

het helemaal aan je muziekstijl ligt :arrow: hardstyle / hardore ed is beter om te draaien als t donker is, maar zomerhitjes doen het wel goed met een zonsondergang ;)
                      Zo kan je dus eerst lekker chillen als t licht is en daarna als t donker(der) wordt ... :twisted: :twisted:

Dus Zomerhitjes ed beetje overdag, tot net na de zonsondergang en dan lekker los op de hardere stijlen, (trance dance techno hardstyle hardcore - speedcore if you like)

Comment

Ik vind s'nachts beter want dan zijn de lichteffecten stukken beter te zien en het geeft gewoon een soort van kick... en die is overdag veel moeilijker te evenaren. Ikzelf draai liever ook s'nachts Net als toen het feest in de schuur feest met zo enorm veel mensen erbij toen. Daar hing echt een super relaxe sfeer en hoewel het eten daar een beetje raar was(groentesoep om 3 uur s'nachts en wafels om half 4) vond ik het wel een top feest

Comment

Van het weekend naar Solar geweest. Niet als bezoeker maar met de reddingsbrigade die o.a. een bewakende taak had. Lekker weer, beetje dobberen (was aan de Maasplassen in Roermond) op het water. Was dus ook grotendeels overdag.

Heerlijk!

Comment

.
                            Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-12-08-2020, 20:23.

Comment

naja feesten overdag kan ook heel leuk zijn zoals bevrijdingpop of koninginnendag en dan heb je een voordeel want de volgende dag ben je niet zo brak als dat je een hele nacht gefeest hebt

Comment

Working...
                              X