Announcement

Collapse
No announcement yet.

wat vinden jullie nou van feesten overdag?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

.
    Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-12-08-2020, 20:23.

Comment

Originally posted by DJD-TraXx
      daar zit wat in DJ_Joey :wink: alleen moest je bij Armin van Buuren per se legitimatie hebben om alcohol te bestellen, dus moest ik eerst even de meid waarmee ik was vragen om eens een gast te versieren die dat voor ons kon halen :twisted:

nou ja dat heb ik niet gevraagt, dat dee ze gewoon :D
      heb ik nog niet meegemaakt dat je je id card moet laten zien op een evenement voor bier ofzo. en als het niet kan is het altijd leuk om die lamme gasten te zien dansen :twisted:

Comment

Originally posted by SlideBase
        Ik vind s'nachts beter want dan zijn de lichteffecten stukken beter te zien en het geeft gewoon een soort van kick... en die is overdag veel moeilijker te evenaren. Ikzelf draai liever ook s'nachts Net als toen het feest in de schuur feest met zo enorm veel mensen erbij toen. Daar hing echt een super relaxe sfeer en hoewel het eten daar een beetje raar was(groentesoep om 3 uur s'nachts en wafels om half 4) vond ik het wel een top feest
        Als je het feest bedoeld dat ik denk dat je bedoeld, dan waren er inderdaad erg veel mensen *ughum* maar was idd wel lekkere sfeer, moeten we nog eens doen :P

Die wafels waren lekker ja, had er alleen wat te veel op geloof ik, maar ach.

Comment

Working...
        X