Announcement

Collapse
No announcement yet.

DJ's (Tiësto) In Concert

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• DJ's (Tiësto) In Concert

Hallo mensen,

Toen ik hedenmorgen (voor de wat jongere mensen onder ons: 'Vanmorgen') in mijn postbus keek, lag daar een nieuwsbrief in van onze eigen DJ Tiësto. Ik vind dit wel leuk om te lezen, maar bij het laatste stukje moest ik toch wel even nadenken. Ik citeer:

Tiësto In Concert USA tour

Tiësto and Angel LIVE, are expanding the Tiësto In Concert extravaganza to the USA.

Aiming for a tour that reaches far beyond the established DJ show, Tiësto and Angel LIVE have created a sensory driving four-hour production. The production features the signature Tiësto LED surrounded DJ booth, as well as a three story LED wall. In addition, visually stunning elements, such as a massive pyrotechnics and special effects show.

Enhancing the intense visuals and adding an electric and magical atmosphere to the mix, the show will include more than thirty performances including aerial acts, Butoh dancers, Samba and Taiko drummers, flying Geishas, singers and Carnival showgirls. The performers will surround Tiësto in two different acts, as part of the Around the World theme of the tour. Distinctive visual programming will take the audience on a dazzling trek that begins in America and traverses the globe, accented with live performance segments from South America, Asia and other countries.

“The Tiësto In Concert events in The Netherlands were among the greatest nights of my life and real milestones in my career,” concludes Tiësto. “I’m really excited about the US shows…I’m sure that they’ll rock!”

Tiësto has set forth to bring the US an extraordinary live experience. The first of four events will be held at the LA Sports Arena, in Los Angeles, on August 20 and tickets are now on sale.

For more information check www.tiestoinconcert.com.
    Ik heb echt alle respect voor deze jongen, en vind het maar wat goed / gaaf dat hij het allemaal voor elkaar krijgt, maar wordt het allemaal niet te veel?

Dit is ook de reden waarvoor ik deze poll heb opgestart. Worden de concerten van DJ's (gaat nu vooral om Tijs) niet té veel?

Laat jullie mening horen!

Groet, Marco.

Zolang de muziek niet te veel gaat afwijken van de muziek waar hij bekend mee is geworden en hij gewoon normaal blijft doen vind ik dat de concerten zo groot gehouden mogen worden als ze maar willen....

Maar ik denk wel dat ze over een tijdje iets nieuws moeten zoeken want dit word over een tijdje "gewoon"! :roll:

Tiësto deed het en gaat het nu voor de 2e keer doen, Luna had de "1 man show".... Laat nog 5 dj's dit doen en het publiek gaat het "gewoon" vinden..

Comment

Precies Kees, en daar ligt mijn punt. Men gaat het té gewoon vinden. Toen Tiësto 2 jaar terug zijn eerste concert gaf was het een revolutie. Het was nog nooit voorgekomen dat een DJ een concert gaf voor 25.000 man.

'Helaas' volgden Ferry Corsten en Luna al snel. Dit vonden al veel mensen niet meer sensationeel. Ik vind het heel erg jammer dat het zo gewoon wordt. Een concert van een DJ moet vind ik toch iets speciaals hebben.

EDIT: Correctie Kees, Tiësto gaat het voor de 3e (!!!) keer doen (2003, 2004 en nu 2005).

Comment

.
        Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-12-08-2020, 20:21.

Comment

[quote="DJD-TraXx"]te veel? dacht het niet! kijk, meneer Tiësto maakt GOEDE muziek, dat kun je niet ontkennen, je kuntzeggen: niet mijn smaak, maar het is geen bagger (zelfs mijn oma heeft de CD 'Parade Of The Athletes' liggen, de enige vorm van Dance die ze goed vind :D )

jouw oma ook al fan van tiesto? die van mij kwam zelfs speciaal hierheen voor de dvd in concert 2004 :P

Comment

.
            Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-12-08-2020, 20:22.

Comment

Originally posted by DJD-TraXx
              oeh...het wordt nog eens een hype...nog meer Oma's die zich willen voegen bij het Support Tiësto Door En Door Front In Verband Met Zijn Meesterlijke Remix Van Adagio For Strings Front?
              haha meschien zijn nieuwe doelgroep als ie dan een keer uitgekotst word dat ie ff alle bejaardenhuizen langs gaat en dan remixen van mozart gaat draaien

Comment

.

Comment

hmmm dan houdt hij het in elk geval lang uit hoor, want ik heb een donkerbruin vermoeden dat meneer Tiësto ook in 2005 de nummer 1 positie behoudt in onze o zo geliefde DJMag Top 100......
                  en je hoort dat er meer vergrijzing komt, dus kan z'n publiek alleen maar uitbreiden :wink:
                  haha ja ik hoop ook dat zijn concerten in amerika op dvd komen en dat zijn newyears party ook te zien valt via streaming (net als tic 04) en zou het gaaf vinden als ie 4 jaar nr1 blijft zijn nieuwe album gaat wel erg lang duren vind ik want die komt pas volgend jaar kerst :( (hij zegt dat ie al 2 tracks klaar heeft maar dat zal wel magikal circus en goldrush zijn)

Comment

.

Comment

hmmm maar d'r komen vast wel wat live sets uit ofzo? zou toch jammer zijn als de nr. 1 DJ maar weinig gehoord zou worden.....aan de andere kant....Paul Oakenfold staat nog altijd op 9, terwijl het laatste wat ik van hem hoorde was dat ie op Mysteryland ging draaien.....
                      maar we merken het wel :D
                      paul oakenfold heeft zijn goude jaren wel gehad maar hij blijft het wel lang uithouden en als tiesto's mixen niet worden uit gebracht zijn der gelukkig nog altijd wel downloads te vinden. zoek op dit moment zijn Ibiza Special Amnesia Essential Mix (Radio one) 07-08-2005 vooral dat 2e nummer vind ik super van die mix

Comment

Je kunt allemaal wel zeggen, en daar heb je best wel gelijk in, dat de shows steeds beter worden, maar het punt blijft dat het naar MIJN mening té veel gaat worden.

Ik kon er helaas geen van beide bij zijn, maar heb wel beide DVD's gezien. Ik vond de sfeer die er tijdens de eerste hing vele malen beter dan de tweede, hoewel Tijs het tijdenshet tweede concert meer naar zijn zin had omdathet meer ZIJN show was in plaats die van ID&T. Wat mij opvalt is als je veel van hetzelfde doet, de sfeer kruipend achteruit gaat, en dat is juist wat ik zo jammer vind en bedoel met 'het gaat gewoon worden'.

Als je kijkt naar Sensation staat daar nooit 2 jaar achter elkaar dezelfde line-up, dus blijft het nog enigzins een beetje leuk.

Laat ik duidelijk zijn, vind het geeldig wat Tijs doet, maar denk dat hij er een beetje verslaafd eraan het worden is, en mensen die verslaafd zijn doen nou eenmaal gekke dingen.

Comment

.

Comment

Originally posted by DJInsidious
                            Je kunt allemaal wel zeggen, en daar heb je best wel gelijk in, dat de shows steeds beter worden, maar het punt blijft dat het naar MIJN mening té veel gaat worden.

Ik kon er helaas geen van beide bij zijn, maar heb wel beide DVD's gezien. Ik vond de sfeer die er tijdens de eerste hing vele malen beter dan de tweede, hoewel Tijs het tijdenshet tweede concert meer naar zijn zin had omdathet meer ZIJN show was in plaats die van ID&T. Wat mij opvalt is als je veel van hetzelfde doet, de sfeer kruipend achteruit gaat, en dat is juist wat ik zo jammer vind en bedoel met 'het gaat gewoon worden'.

Als je kijkt naar Sensation staat daar nooit 2 jaar achter elkaar dezelfde line-up, dus blijft het nog enigzins een beetje leuk.

Laat ik duidelijk zijn, vind het geeldig wat Tijs doet, maar denk dat hij er een beetje verslaafd eraan het worden is, en mensen die verslaafd zijn doen nou eenmaal gekke dingen.
                            vond je de 2003 dvd een betere sfeer? sinds ik dvd 04 hier heb is die uit 03 egt saai geworden vergeleken met 04. en tot nu is er te weinig aan tic want de kaarten hier waren niet aan teslepen voor 2004

Comment

Working...
                            X