Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hou oud ben jij?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Valt nog best mee ik ben 56 maar ik voel me 80.

Comment

Dan doe je toch iets verkeerd, Toppertje! :lol:

Comment

43 :oops: and still kicking :D

Comment

Originally posted by DigiJay
          Mijn leeftijd?
          2 jaar geleden vierde ik mijn 30 jarig jubileum als DJ en ik ben begonnen met 14 jaar... reken zelf maar uit!

Wel voorlopig een unicum op deze site... De oudste!!

Gelukkig ben ik met mijn 44 niet het enige oudje hier....

Comment

Ha, Chez is ouder dan ik.

Ben 40 en zat dit topic met angstzweet te lezen. 8O

Zelf ben ik overgens geen DJ meer, maar hobby producer.

Comment

16 jaar

Comment

Willen jullie dat eht weten...??

42....ahum....

tsja......ouwe lul...maar fresh in music my friends......

Comment

Originally posted by rvelthoen
                  Ha, Chez is ouder dan ik.

Ben 40 en zat dit topic met angstzweet te lezen. 8O

Zelf ben ik overgens geen DJ meer, maar hobby producer.
                  Ben nog ouder maat....maar nog lang niet versleten....in da mix...

Comment

19 jaartjes jong, dus als ik zo lees dat je op je 40ste nog druk bezig kunt zijn dan komt 't nog wel goed met me ;)

het is gelukkig niet net als voetbald dat je op je 36ste al afgeschreven bent........

Comment

• Originally posted by djtimm
                      19 jaartjes jong, dus als ik zo lees dat je op je 40ste nog druk bezig kunt zijn dan komt 't nog wel goed met me ;)

het is gelukkig niet net als voetbald dat je op je 36ste al afgeschreven bent........
                      Nee hoor, je kan zo lang mee als je wil. Heb zelf net weer eens naar de film "Hey DJ" zitten kijken en de grote namen zoals Judge Jules en Carl Coxx zitten allemaal boven de 30

Comment

• Originally posted by djtnox
                        Originally posted by djtimm

Nee hoor, je kan zo lang mee als je wil. Heb zelf net weer eens naar de film "Hey DJ" zitten kijken en de grote namen zoals Judge Jules en Carl Coxx zitten allemaal boven de 30
                        Gelukkig, heb ik nog wat jaartjes om te oefenen :P

Comment

• Een collega van mij is 24 en speelt ouwe lullen rock op gitaar.
                          Ik ben 40 en maak dance, haha.

Ben er wel uit dat muziek niet leeftijdsgebonden is.
                          Uitgaan wel, want ik heb geen zin meer om tussen de meiden van 16 in een discotheek te zitten.

Comment

• Originally posted by rvelthoen
                            Een collega van mij is 24 en speelt ouwe lullen rock op gitaar.

Uitgaan wel, want ik heb geen zin meer om tussen de meiden van 16 in een discotheek te zitten.
                            Maar op de betere feesten zijn het wel de 30+ die lekker doorhalen en daar ook behoorlijk geld voor over hebben. Ikzelf ga ook niet meer elk weekend naar de disco, maar aan een goed feest (innerciy, misteryland) spendeer ik al gauw een paar honderd euro.

Comment

• Originally posted by djtnox
                              Originally posted by rvelthoen
                              Een collega van mij is 24 en speelt ouwe lullen rock op gitaar.

Maar op de betere feesten zijn het wel de 30+ die lekker doorhalen en daar ook behoorlijk geld voor over hebben. Ikzelf ga ook niet meer elk weekend naar de disco, maar aan een goed feest (innerciy, misteryland) spendeer ik al gauw een paar honderd euro.
                              Ja , het voordeel is natuurlijk wel dat die 30+ wat meer te besteden hebben dan de arme studenten die rond moeten komen van de envelopjes die ze ontvangen na een avondje draaien ;)

Maar groot gelijk hoor, ik ga zelf (nu al) bijna nooit uit, maar als ik ga dan doe ik het ook goed! :lol: :lol:

Comment

• Originally posted by DJD-TraXx
                                Ik ken niet bepaald veel meiden die er "slecht" uitzien :wink:
                                Ken er wel die slecht zien..... :P

Comment

Working...
                                X