Valt nog best mee ik ben 56 maar ik voel me 80.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hou oud ben jij?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by DigiJayMijn leeftijd?
2 jaar geleden vierde ik mijn 30 jarig jubileum als DJ en ik ben begonnen met 14 jaar... reken zelf maar uit!
Wel voorlopig een unicum op deze site... De oudste!!
Gelukkig ben ik met mijn 44 niet het enige oudje hier....
Comment
-
Originally posted by djtimm19 jaartjes jong, dus als ik zo lees dat je op je 40ste nog druk bezig kunt zijn dan komt 't nog wel goed met me ;)
het is gelukkig niet net als voetbald dat je op je 36ste al afgeschreven bent........
Comment
-
Originally posted by djtnoxOriginally posted by djtimm19 jaartjes jong, dus als ik zo lees dat je op je 40ste nog druk bezig kunt zijn dan komt 't nog wel goed met me ;)
het is gelukkig niet net als voetbald dat je op je 36ste al afgeschreven bent........
Comment
-
Originally posted by rvelthoenEen collega van mij is 24 en speelt ouwe lullen rock op gitaar.
Ik ben 40 en maak dance, haha.
Ben er wel uit dat muziek niet leeftijdsgebonden is.
Uitgaan wel, want ik heb geen zin meer om tussen de meiden van 16 in een discotheek te zitten.
Comment
-
Originally posted by djtnoxOriginally posted by rvelthoenEen collega van mij is 24 en speelt ouwe lullen rock op gitaar.
Ik ben 40 en maak dance, haha.
Ben er wel uit dat muziek niet leeftijdsgebonden is.
Uitgaan wel, want ik heb geen zin meer om tussen de meiden van 16 in een discotheek te zitten.
Maar groot gelijk hoor, ik ga zelf (nu al) bijna nooit uit, maar als ik ga dan doe ik het ook goed! :lol: :lol:
Comment
Comment