Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hoe verantwoord jij je inkomsten?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe verantwoord jij je inkomsten?

He mensen,

Al dwalende over het forum kwam ik dit topic tegen: http://www.deejayforum.nl/forums/mod...ewtopic&t=1515

Gewoon uit nieuwsgierigheid en als bron van info voor onze newbies, hoe verantwoorden jullie je inkomsten die jullie behalen met draaien? :wink:

Nog een andere manier? Deel het hier met ons! :D

Ik heb een eigen bedrijf waaronder ik mijn deejay-activiteiten factureer. Uiteraard ben ik wel netjes in het bezit van een VAR-verklaring die de inkomsten aangeeft onder winst uit onderneming. Bij winst uit overige werkzaamheden wordt je er namelijk aan het eind van het jaar nogmaals persoonlijk op aangeslagen door de fiscus 8)

Comment

Lekkâh swagt ! :P

Voor die twee-en-een-halve Eurocent die ik van het draaien overhou (mijn auto zuipt meer dan ik) ga ik nix naar de belasting brengen.

Comment

Hier ook een eigen bedrijfje en VAR maar gezien mijn situatie als starter nog geen ondernemer voor de inkomsten belasting, dus resultaat uit overige werkzaamheden...

Comment

soort van eigen bedrijfje, uhmm.. drive-inn, niet geregistreerd ofzo, dus ik heb maar gekozen voor inkomsten uit overige werkzaamheden, want je kan nou niet bepaald zeggen dat ik er veel winst op boek.. 99% van mijn gear is betaald met zakgeld & salaris (v/d C1000)

Of is dat 'bedrijfje' gewoon zwart.. nou goed,, overige wekzaamheden dus maar ;)

Comment

geef je op aan de belastingen? Waarschijnlijk niet dus zwart. Ook je resultaat uit overige werkzaamheden moet je opgeven...

Comment

payroll ivm het hebben van een ander eigen bedrijf is mij aanbevolen om geen bedrijf voor mijn dj activiteiten te hebben

payroll werkt goed 8)

Comment

Originally posted by T-Nuzz
                geef je op aan de belastingen? Waarschijnlijk niet dus zwart. Ook je resultaat uit overige werkzaamheden moet je opgeven...
                C1000 zal wel iets naar de belasting gaan..
                de inkomsten van m´n drive-in.. voor zover die er zijn.. indd niet ;)

Comment

een wijkje en een wijkje daar... :roll:

Comment

Originally posted by dj_joey
                    een wijkje en een wijkje daar... :roll:
                    Coke, dames of kranten? :geek:

Comment

zwart :twisted:

Comment

Tja gewoon loondienst. Ook opgegeven bij de belasting, maar is niet veel, dus kan vervolgens weer een formuliertje invullen om belasting weer terug te krijgen :)

Af en toe ook wel zwart, maar krijg dan meestal in natura betaald :occasion5:

Comment

ik heb gewerkt bij de appie
                          bij een judovereniging
                          en ga waarschijnlijk nu werken bij de zondagskrant (als bezorger)
                          verdient namelijk best wel veel :D

Comment

Originally posted by DJCASE
                            zwart :twisted:
                            idd!! :D

Comment

Topic gaat over hoe je de inkomsten die je hebt door je werk als dj verantwoordt, niet over hoe je je hobby financiert!

Comment

Working...
                              X