Announcement

Collapse
No announcement yet.

Onderzoek naar DJ's

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Onderzoek naar DJ's

Hey DJ,

Ik ben student aan de Universiteit van Amsterdam en doe onderzoek naar DJ's, en in het specifiek naar de manier waarop online platenzaken met hun klanten moeten omgaan. Onderdeel van deze scriptie is een enquete (17 vragen). Ik wil alle DJ's vragen deze enquete in te vullen. Je maakt dan kans op een platenbon van €40!!!

Link naar enquete: www.studentenonderzoek.com/?qid=15162&ln=ned

Alvast bedankt!!

Bob

Ik heb hem gedaan.

Succes met je studie!

Comment

Ingevuld... :)

Comment

Done :!:

Succes ermee ;)

Comment

Ik heb het ingevult, maar het lijkt wel een enquette van een online platenzaak!!! ipv een aanvulling op je studie naar koopgedrag onder DJ's... maakt verder niet uit!!!
          veel suc6!!

Comment

Ja, heb hem ook ingevuld en ik wens je er ook succes mee :)

Comment

Originally posted by DigiJay
              Ik heb het ingevult, maar het lijkt wel een enquette van een online platenzaak!!! ipv een aanvulling op je studie naar koopgedrag onder DJ's... maakt verder niet uit!!!
              veel suc6!!
              Dat zou best wel eens kunnen. Sommige enqeteurs schrikken niet van een leugentje of een a twee.

Ik heb hem ook ingevuld, maar ze hebben aan mij niet veel. De keren dat ik vinyl bestel is dat bij de artiesten zelf. Ik koop nooit bij online platenzaken, en ben dat ook niet van plan, want ik koop zelden meer vinyl.

Ik koop wel veel online CDs daarentegen. Maar die koop ik alleen in Duitsland omdat ze daar wel hebben wat ik zoek. :)

Comment

Onderzoek Dj's

Ten eerste allen bedankt voor het invullen van de enquete! Ten tweede wil ik reageren op het feit dat er gesuggereerd wordt dat dit een enquete van een online platenzaak is. Dit is deels waar, wie de intro van de enquete gelezen heeft, heeft al vernomen dat het uiteindelijke doel van dit onderzoek een advies aan een nieuwe betreder van de online platenindustrie betreft. Dit kan in het voordeel van iedere DJ werken die zijn platen wel eens online besteld, er zal in het meest gunstige geval namelijk een platenzaak online komen die voorziet in alle behoeften van de klant. Hieronder een kopie van de intro tekst.

Hallo DJ's! Met het invullen van deze enquete help je de platenboer beter begrip te krijgen van jouw behoeften als online klant. Het onderzoek is onderdeel van mijn scriptie waarin ik een nieuwe speler op de markt van de online platenzaken ga adviseren op het gebied van klantgerichtheid. Ik hoor je denken: "wat schuift het?". Ik verloot een platenbon van €40 onder de respondenten. Ik streef naar een respons van 50 man, dus een redelijke kans dat die bon voor jou is. Bovendien zijn het maar 17 vragen. Het invullen van de enquete is geen test en er zijn geen 'goede' of 'foute' antwoorden. Alles wat ik je wil vragen, is of je zo eerlijk mogelijk antwoord wil geven op de vragen. Ik garandeer absolute anonimiteit; je hoeft je naam ook niet in te vullen. Alvast bedankt!

Ik hoop hiermee genoeg duidelijkheid te hebben verschaft betreffende het doel van mijn onderzoek.

Comment

Working...
                X