Announcement

Collapse
No announcement yet.

Onderzoek naar DJ's

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Onderzoek naar DJ's

Hey DJ,

Ik ben student aan de Universiteit van Amsterdam en doe onderzoek naar DJ's, en in het specifiek naar de manier waarop online platenzaken met hun klanten moeten omgaan. Onderdeel van deze scriptie is een enquete (17 vragen). Ik wil alle DJ's vragen deze enquete in te vullen. Je maakt dan kans op een platenbon van €40!!!

Link naar enquete: www.studentenonderzoek.com/?qid=15162&ln=ned

Alvast bedankt!!

Bob

Ik heb hem gedaan.

Succes met je studie!

Comment

Ingevuld... :)

Comment

Done :!:

Succes ermee ;)

Comment

Ik heb het ingevult, maar het lijkt wel een enquette van een online platenzaak!!! ipv een aanvulling op je studie naar koopgedrag onder DJ's... maakt verder niet uit!!!
          veel suc6!!

Comment

Ja, heb hem ook ingevuld en ik wens je er ook succes mee :)

Comment

Originally posted by DigiJay
              Ik heb het ingevult, maar het lijkt wel een enquette van een online platenzaak!!! ipv een aanvulling op je studie naar koopgedrag onder DJ's... maakt verder niet uit!!!
              veel suc6!!
              Dat zou best wel eens kunnen. Sommige enqeteurs schrikken niet van een leugentje of een a twee.

Ik heb hem ook ingevuld, maar ze hebben aan mij niet veel. De keren dat ik vinyl bestel is dat bij de artiesten zelf. Ik koop nooit bij online platenzaken, en ben dat ook niet van plan, want ik koop zelden meer vinyl.

Ik koop wel veel online CDs daarentegen. Maar die koop ik alleen in Duitsland omdat ze daar wel hebben wat ik zoek. :)

Comment

Onderzoek Dj's