Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mening over de DENON X100 mixer?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mening over de DENON X100 mixer?

Wie heeft ervaring met de DENON X100? Hij is nog nieuw maar voor ik er mij een aanschaf zou ik graag jullie mening erover horen

greetz,

Alle waar is naar zn geld natuurlijk, en dit mixertje is een instapmodel van Denon maar het is een heerlijk mixertje om mee te werken. zeker in combinatie met 2 DN-S1000 CD/MP3 players.

Groot voordeel is dat het dingetje ongelooflijk compact is en toch alle functies heeft die je van een goed mengpaneel kan verwachten. Verder voelt het allemaal echt ongelofelijk solide aan, verassend want als je het formaat ziet is het net een speelgoedmixertje. De toonregeling werkt perfect en een leuk detail is dat je van de channelfaders en de crossfader zelf kan instellen hoe aggressief ze er inhakken. enige nadeel vind ik de kleine schakelaar van de VU meters (master of PFL) en dat irritant blauwe lampje in het midden. De ontwerper vond het misschien mooi, maar ik kan er geen strakke plasser van krijgen.

Comment

en dat irritant blauwe lampje in het midden.
      Jammer van die blauwe ledjes idd. Die kom je tegenwoordig steeds meer tegen helaas. Zelfs Soundcraft past ze al toe in hun festivaltafels :evil:

Bannen die handel!

Comment

Ik ben ze gelukkig nog niet tegengekomen... maar stukje gaffa erover heen helpt.

Comment

ik vind het niet echt storend eigenlijk.... eerder stylish :wink: maar ik vind het een heel strak mixertje zeker zijn geld waard

Comment

Lekker mixertje om gewoon ff te mixen.

Hier het plaatje voor de mensen die geen zin hebben om het op te zoeken :P

Comment

Working...
            X