Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe muziek

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe muziek

Waar halen jullie nieuwe dance muziek: in een winkel, via een site of anders. Misschien dat jullie me wat tips kunnen geven. 8)

Via vrienden en internetsites.

En zo af en toe koop ik wel es wat cd's en daar staat dan ook wel is wat leuks tussen :) Maar dat is dan niet echt nieuw meer ;)

Comment

via alle mediums die in dit topic genoemt staan en soms nog op andere manieren. Ik luister naar veel livesets van verschillende trance dj's en heb een kladblok welke tracks ik oke vind en welke niet.

Comment

Meestal download ik ze eerst (illegaal :oops:). Luister vervolgens of ik het wat vind, zo ja, dan download ik hem nogmaals (legaal) of koop de cd in de winkel.

Comment

Wil je een beetje nieuwe dingen zit je echt aan het internet vast, alles is eerst op internet te krijgen en daarna pas op plaat of cd.

www.beatport.com heeft vaak erg leuke dingen... check daar ook het groove fanatics label, super dikke house!

Comment

==

-=

Comment

audio

Originally posted by Ra_ver
              Meestal download ik ze eerst (illegaal :oops:). Luister vervolgens of ik het wat vind, zo ja, dan download ik hem nogmaals (legaal) of koop de cd in de winkel.
              Waar download je audio legaal?

Comment

Re: audio

Originally posted by spinningmadness
                Originally posted by Ra_ver
                Waar download je audio legaal?

Comment

Originally posted by DJCASE
                  Wil je een beetje nieuwe dingen zit je echt aan het internet vast, alles is eerst op internet te krijgen en daarna pas op plaat of cd.

www.beatport.com heeft vaak erg leuke dingen... check daar ook het groove fanatics label, super dikke house!
                  Ligt echt nogal aan je platenzaak ben ik bang ...
                  Ik kom altijd wel promootjes tegen en genoeg platen worden niet op mp3 uitgebracht.
                  Het omgekeerde is helaas ook waar, maar je kan toch gewoon bij allebei blijven zoeken ?

Het voordeel van MP3 is wel dat ze dat oneindig bij kunnen maken, dus als JIJ die plaat wil dan krijg je hem ook. Maakt 't wel weer wat minder exclusief ... Sommige platen hebben maar een oplage van 1000 stuks, en dan ben je toch wel heel blij als je em hebt :)

Comment

Working...
                  X