Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vinyl, CD of MP3

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vinyl, CD of MP3

Ik ben benieuwd naar de voorkeur van draaien. Hoe draai je tegenwoordig?

Beetje beperkte keuze zo vandaag de dag :wink:

Er bestaat ook nog zoiets als wel met platen, maar toch digitaal (o.a. Serato Scratch Live en Final Scratch) of bijv. Traktor ...

Comment

.
      Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-12-08-2020, 17:56.

Comment

Ik geloof dat er al zo'n topic was ;) maargoed. Ik draai voornamelijk met cd's soms met een laptop er naast.

Oja.. de titel gaat over CD Vinyl en Mp3 en in de poll heb je alleen maar CD en Vinyl gezet :?: :?:

Comment

inderdaad, mijn groepje zit er ook niet bij...
          Ik draai alleen maar met MP3 van de PC.
          Heb dus nog niet gestemd, even editten!!!!

Comment

Was eerst groot vinyl liefhebber maar begins steeds meer cd's te gebruiken.

Comment

CD en DVD :)

Comment

CD

Moet wel toegeven dat ik steeds meer aan het oriënteren ben in het digitaal draaien.

Comment

Net als Case: CD en aan het rondkijken om misschien in de toekomst digitaal te gaan draaien.

Comment

CD's en heel af en toe neem ik me pc ook nog mee.. maar das zo'n gedoe, dus dat doe ik amper.

Comment

Zoals al in een andere poll bewezen; we gaan toch steeds meer richting digitaal zoals mp3. Aangezien een mp3 makkelijk op een cd-tje te proppen is zou ik toch een voorkeur hebben voor cd.
                      (Al laat ik het rechten-verhaal hier natuurlijk wel even buiten beeld)

Comment

Als je Paul van Dyk hoort draaien tegenwoordig met ableton word het steeds aantrekkelijker om de mp3 kant op te gaan. Der zijn nu zelf cd spelers in omloop waar je je laptop aan kan aansluiten en zo kan gaan draaien. Het lijkt erop dat dj'en steeds meer op produceren gaat lijken terwijl het tog 2 heel verschillende dingen zijn.

Comment

pff deze poll is al zo vaak gehouden.

vinyl only :twisted:

Comment

Sterker nog!!!!
                            Er is nu een mengpaneel van Allan and Heath, met hardware aan boord om rechtstreeks je files van je PC of laptop af te spelen en te bewerken (via USB) met die mixer.
                            Ableton is voor Pussies!!!!!
                            Mixen is er niet meer bij, want de trax worden automatisch in sync gezet...
                            Maar ook dat zal over een tijdje wel weer geaccepteerd worden, zeker als de No.1 er mee werkt.
                            Een goed geassembleerd en geinstalleerd systeem of notebook kan langer doordraaien zonder mankementen, dan menig CD speler of Vinyl! Zelfs met veel storing van buitenaf kan zo'n systeem goed doordraaien, zelfs als de stroom wegvalt!!!

Comment

Ik moet er niet (meer) aan denken... lood zware platen koffer/tasen mee slepen..nope doe mij maar cd's

Comment

Working...
                              X