Announcement

Collapse
No announcement yet.

Forum traag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Forum traag

eey,
    ik wil even melden dat het forum telkens bij mij erg traag is met pagina's laden en af en toe doet het forum het helemaal niet meer bij mij....

is dit ook zo bij jullie'? of ligt het aan de server?

(ik weet dat dit topic verkeerd staat, maar ik weet niet waar het anders moet staan)

Ik heb een hele poos geleden ook al eens gepost dat ik problemen had met dit specifieke forum. het laad traag in Explorer en soms worden pagina's helemaal niet geladen. Met Firefox werkt het wel snel, maar daar krijg ik bij de posts steeds de foutmelding...

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/html/forums/header.php:1) in /var/www/html/forums/includes/page_header.php on line 492

En dan daaronder nog een paar foutmeldingen in andere regels.
    Maar ik kan wel alles lekker snel lezen. Maar ik kan de functie om alleen de berichten na mijn laatste bezoek te lezen niet gebruiken in firefox.

Volgens andere fora, die zich bezig houden met webdesign, zou het liggen aan fouten in het script en/of de database.
    Ik heb er ook al over gemaild naar de mensen achter dit forum, maar daar heb ik nog niets over terug gehoord.
    Ik snap ook wel dat ze het druk hebben met hun eigen leven, maar als je hier aan begint, vind ik dat je het ook goed moet doen!

Comment

ik heb firefox en explorer en bij beide gaat het even sloom
      dus daar ligt het niet aan...

Comment

Gistermiddag ging het erg langzaam, maar nu weer best snel... Alleen met topics waar veel views/posts zijn duurt het wel even.

Comment

Vroeger was het sneller. Het forum is nu stukke langzamer.

(En ik maar denken dat het aan tiscali lag :P )

Comment

als de pagina's langer worden met foto's avatars duurt het meteen langer das logisch ;)

maar het forum kampt met wat problemen sluit niet uit dat dit daar ook aan ligt
            heb geduld en hoop ;P

Comment

geduld hebben is het enige wat ik kan doen helaas :P
              ik zou het verder wel fijn vinden als het forum iets sneller is, maar voorlopig kan ik er nog wel mee leven :D :P

Comment

Working...
              X