Announcement

Collapse
No announcement yet.

Electro party op de donderdag avond in Rotterdam

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Electro party op de donderdag avond in Rotterdam

Hallo ik wil graag van jullie weten wat jullie van het volgende vinden

Ik ben samen met mijn collega dj bezig om een feest te gaan organizeren op de donderdag avond in Rotterdam
    De muziek style die er die avond word gedraait is
    Latin House, Electro en House

wat ik van jullie wil weten is : Zou dit een sucses worden ??

Dat hangt natuurlijk ook van de locatie af, waar zal het zijn?

Comment

latin, Electro en House hoor je momenteel zo'n beetje in elke discotheek van Rotterdam tot Enschede.....dus je moet wel iets heel bijzonders bieden als mensen speciaal daarvoor willen komen!

Comment

het zal zijn in plan c in rotterdam

Greetz
        Ricardo V

Comment

In V en Cinema draaien ze dat ook op donderdag, maar dat wil niet zeggen dat het in planC niet zou lukken, tis toch een A lokatie.....
          Als je kan... proberen gewoon!!!!

Comment

Originally posted by Stephanie!
            latin, Electro en House hoor je momenteel zo'n beetje in elke discotheek van Rotterdam tot Enschede.....dus je moet wel iets heel bijzonders bieden als mensen speciaal daarvoor willen komen!
            Maar ik hoor nergens ECHTE electro! Altijd van die afgevlakte, gelikte bende....

Waar blijft Anthony Rother, Mr Velcro Fastener, Dopplereffect, Drexciya, Carl Finlow, en ga zo maar door?! Op al die zgn. electro-feestjes heeft niemand ooit van Kraftwerk of Detroit gehoord volgens mij.... that hurts ;-)

Comment

ben geen electro-kenner en deze namen zeggen mij dus ook weinig, maar Kraftwerk... Jaaah! :D

Comment

Dit hangt helemaal af van hoe je jou feest gaat promoten. Zowiezo komt er geen massa op af als der geen geen bekende dj is. Ten tweede heb je van het strand van Bloemendaal en Amsterdam al veel concurentie. Tegenwoordig zijn feesten ook goed georganiseert en word er een mooie show weg gegeven. Wat je kan proberen is je kennisen kring over te halen om te komen.

Comment

Working...
                X