Announcement

Collapse
No announcement yet.

mc 909

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• mc 909

Iemand hier ervaringen met de Roland mc 909??

Ik kan 'm van iemand overkopen, maar vind het wel handig als iemand er ervaring mee heeft.

Ik hoor het graag!

Ziet er niet echt uit als een poll dit he?

Comment

nee man, maar er zijn zo'n 3 forumonderdelen die, volgens de omschrijving, voor dit onderwerp mogelijk zijn; en aangezien er staat bij de beschrijving, dat je hier de mening van mensen kunt vragen over onderwerpen, heb ik 'm hier neergezet!

Ik wil graag wat meningen over dit apparaat; ik wil de topictitel ook wel veranderen in "MC-909; wel of niet een aanvulling op je studio";

Er staat bijv. ook een topic over een Denon-mixer; daar zeikt niemand over.
      Verveel je je soms?

kwestie van interpretatie, vind je ook niet?

Mag ik hier ook uit afleiden dat jij er geen mening/info over hebt?

Comment

Klopt ik heb geen mening over het apparaat aangezien ik het apparaat niet ken.

Ja ik verveel me maar ja wat doe je daar aan ;)

Al zou je er die vraag bijzetten dan heb je een poll en zou ik nie zeiken haha ;)

Comment

als je je verveelt; d'r ligt hier een bende werk waar ik niet goed van word;

kom maar helpen ;-)

Comment

haha denk dat ze dat hier nie zo leuk vinden... besides... tis de laatste dag voor mijn weekje vrij.

Comment

Jongens, geen ruzie maken hier he?! :wink:

Topic staat hier best.

Over de MC-909:

Helaas heb ik em niet zelf, maar heb er wel eens mee "gespeeld".
              Erg leuk ding met erg veel mogelijkheden waar je wel ff voor moet gaan zitten. Aangezien ik zelf wel een MC-303 hier heb staan, wist ik ongeveer hoe het werkt. De 909 is alleen veel uitgebreider.

Ik weet niet wat je er voor moet betalen, maar als dat niet te veel is (een nieuwe kost iets van €1500, dacht ik) zou ik em gelijk kopen!

Comment

909 is perfect voor het produceren van Techno. Denk dat 99% van de techno platen aan het begin van het tijdperk met de 909 is gemaakt!

Comment

909 is perfect voor het produceren van Techno. Denk dat 99% van de techno platen aan het begin van het tijdperk met de 909 is gemaakt!
                  Wat jij waarschijnlijk bedoelt, is de TR-909. :?:

Hier gaat het om de MC-909. :!:

Comment

Working...
                  X