Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hoe kom jij aan je boekingen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe kom jij aan je boekingen?

Hoe kom jij aan je boekingen..

Zou ik wel eens willen weten! :)

"Je zelf Overal aankondigen en aan iedereen vertellen dat je DJ bent."

Mond op/tot mond reclame heeft mij tot nu toe overal aan geholpen. En weleens wat via andere dj's.

edit: Wat jij wil Noxxer. Mond TOT mond reclame :wink:

Comment

Originally posted by DJCASE
      "Je zelf Overal aankondigen en aan iedereen vertellen dat je DJ bent."

Mond op mond reclame heeft mij tot nu toe overal aan geholpen. En weleens wat via andere DJ's.
      Mond OP mond reclame is wel plat op de bek pakken, dat weet je toch he?!

Je bedoelt vast mond TOT mond reclame, al is de OP variant in sommge gevallen ook best leuk :twisted:

Comment

Als t een lekkere blondine is ga ik toch voor die mond OP mond reclame :twisted:

Comment

lekkere blondines zijn schaars tegenwoordig..
          denk dat ik ook maar turk ofzo ga worden.. die hebben er altijd genoeg

Comment

Groot aantal "vaste klanten" waar we de hele dj-planning voor verzorgen en veel via het boekingskantoor waarbij ik ben aangesloten.

Comment

Originally posted by Tomazos
              .. die hebben er altijd genoeg
              platjes? :twisted:

Comment

ghe ghe :twisted:

Comment

Je zelf Overal aankondigen en aan iedereen vertellen dat je DJ bent

Comment

Originally posted by Stephanie!
                    ..... en veel via het boekingskantoor waarbij ik ben aangesloten.
                    Ik sta nu bij 4 boekingskantoren ingeschreven en heb van geen enkele ooit nog een bericht/telefoontje gehad voor een opdracht! Hoe komt dat, denk je? Ze hebben allemaal een nette demo gekregen en vonden het ook allemaal goed genoeg om me in te schrijven. Waarom hoor je dan vervolgens niets meer van ze, zelf niet als ik hun een mailtje stuur!?

Comment

ik denk dat het licht aanwat het bureau er zelf mee doet..

even heel extreem: een bureau dat mischien 5 boekingen in een jaar krijgt en 10 dj's heeft, zal je als het eerlijk gaat 2 jaar niks horen.

een boekings bureau dat 10 klussen op een avond heeft, met een groepje van 20 dj's dna is het anders.

Comment

Gaat vaak vanzelf. In het begin gewoon geluk hebben dat je ergens aan plek aangeboden krijgt en zo leer je veel collega's kennen. Veel Dj's komen ook goede Dj's te kort voor zaterdagen waar zij dan niet kunnen draaien.

Comment

netwerken, en de mensen niet terleurstellen als je een gig hebt zodat ze je graag terugvragen

Comment

Misschien dat een goede website (met eventueel een demo erop) een stap in de juiste richting zou kunnen zijn?? Daarna je link overal naar versturen wat maar met muziek te maken heeft. Naar clubs, discotheken, festival organisaties, dance organisaties, van mijn part naar Dance Department van 538. Gewoon brutaal zijn :twisted: Nee heb je, ja kun je krijgen 8)

Comment

Originally posted by ArCee
                              Misschien dat een goede website (met eventueel een demo erop) een stap in de juiste richting zou kunnen zijn??
                              Een goede website is zeker een stap in de goede richting. Zorg er dan ook voor dat deze goed vindbaar is (dmv metatags en aanmelden bij zoekmachines, her en der je url achterlaten).

Een demo plaatsen is echter niet toegestaan! Tenzij je alleen eigen gemaakte nummers gebruikt. Anders valt het onder het verspreiden van auteursrechtelijkmateriaal. Brein verstuurd maandelijks tientallen mailtjes naar dj's die mix-demo's op hun website hebben staan met de opdracht deze te verwijderen op straffe van een dwangsom.

Comment

Working...
                              X