Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
..... en veel via het boekingskantoor waarbij ik ben aangesloten.
Ik sta nu bij 4 boekingskantoren ingeschreven en heb van geen enkele ooit nog een bericht/telefoontje gehad voor een opdracht! Hoe komt dat, denk je? Ze hebben allemaal een nette demo gekregen en vonden het ook allemaal goed genoeg om me in te schrijven. Waarom hoor je dan vervolgens niets meer van ze, zelf niet als ik hun een mailtje stuur!?
Gaat vaak vanzelf. In het begin gewoon geluk hebben dat je ergens aan plek aangeboden krijgt en zo leer je veel collega's kennen. Veel Dj's komen ook goede Dj's te kort voor zaterdagen waar zij dan niet kunnen draaien.
Misschien dat een goede website (met eventueel een demo erop) een stap in de juiste richting zou kunnen zijn?? Daarna je link overal naar versturen wat maar met muziek te maken heeft. Naar clubs, discotheken, festival organisaties, dance organisaties, van mijn part naar Dance Department van 538. Gewoon brutaal zijn :twisted: Nee heb je, ja kun je krijgen 8)
Misschien dat een goede website (met eventueel een demo erop) een stap in de juiste richting zou kunnen zijn??
Een goede website is zeker een stap in de goede richting. Zorg er dan ook voor dat deze goed vindbaar is (dmv metatags en aanmelden bij zoekmachines, her en der je url achterlaten).
Een demo plaatsen is echter niet toegestaan! Tenzij je alleen eigen gemaakte nummers gebruikt. Anders valt het onder het verspreiden van auteursrechtelijkmateriaal. Brein verstuurd maandelijks tientallen mailtjes naar dj's die mix-demo's op hun website hebben staan met de opdracht deze te verwijderen op straffe van een dwangsom.
Comment