Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hoe kom jij aan je boekingen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

geldt dat ook voor demo's die niet te downloaden zijn, EN waarbij alle artiesten, tracks en labels vermeld zijn?

Ik zet nooit demo's op sites, maar vroeg het me toch even af....

Comment

Originally posted by Near_Earth_Object
      geldt dat ook voor demo's die niet te downloaden zijn, EN waarbij alle artiesten, tracks en labels vermeld zijn?
      Inderdaad.....het is flauw, maar waar :?

Comment

Heb gekozen voor "Draai alleen thuis".

De paar feesten per jaar waar ik draai zijn te verwaarlozen, maar daar ben ik dan wel weer aangekomen door gebruik te maken van mond-tot-mond-reclame.
        Dat werkt nog altijd het beste vind ik. Je begint bij wijze van gewoon met je eigen verjaardagsfeest > verjaardagsfeest van een vriend > lokaal feestje > groter lokaal feest > etc...

Comment

Een demo plaatsen is echter niet toegestaan! Tenzij je alleen eigen gemaakte nummers gebruikt. Anders valt het onder het verspreiden van auteursrechtelijkmateriaal. Brein verstuurd maandelijks tientallen mailtjes naar DJ's die mix-demo's op hun website hebben staan met de opdracht deze te verwijderen op straffe van een dwangsom.

Of gewoon netjes afdragen bij Buma en of Sena :wink:

Comment

heb je nou net die tekst van stephanie lopen kopieeren??

Comment

Originally posted by ArCee
              Of gewoon netjes afdragen bij Buma en of Sena :wink:
              En de NVPI.....

Maar was inderdaad even vergeten dat er ook nog mensen zijn die netjes willen betalen voor het gebruik van andersmans creaties :oops:

Comment

Volgens mij ging dat quoten niet helemaal volgens het boekje :oops:

Comment

Nu wel .... :wink:

Comment

Het gaat vanzelf :). De mensen weten me na een paar jaar toch wel tevinden ;)

Comment

uniek zijn in je genre, een leuke website hebben en veel scharrels overhalen je te boeken :lol:
                      [die mond op mond reclame]

en ga ook 's met wat kroegbazen of barpersoneel staan lullen, aan deze contacten heb je meer dan 'n A0 poster op alle bushokjes met je eigen kop erop [zeker in mijn geval]

en tjah voor de rest ook niet onbelangrijk: lever goed werk af !

Comment

Re: Hoe kom jij aan je boekingen?

Ik zou zeggen: zorg ervoor dat er niets kapot gaat onder het draaien...

Comment

Marktplaats voor de beginnende en dan kinderfeestjes en dergelijke,

Comment

Op het moment dat je als marktplaats als artiest aanbied dan moet je wel oppassen dat de belastingdienst je niet gaat natrekken.....

Comment

Working...
                            X