De ontwikkeling van cd spelers gaat de laatste ontzettend hard. De 1e na de andere fabrikant komt met nieuwe spelers uit. Pioneer is marktleider op het moment bij de diverse dj's en de "grote namen" willen niets anders. Is dat terecht? Zijn er ook geen andere merken die minstens net zo'n goed apparaat op de markt hebben, maar omdat de bekende namen met Pioneer draaien wil iedereen ze? Kijk naar de Numark CDX. De Technics SL DZ1200? Zomaar een paar voorbeelden natuurlijk. Mijn vraag, is Pioneer veruit het beste, of word het gat met de concurrentie steeds kleiner??
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Pioneer of?
Collapse
X
-
Re: Pioneer of?
Originally posted by ArCeeDe Technics SL DZ1200? Zomaar een paar voorbeelden natuurlijk. Mijn vraag, is Pioneer veruit het beste, of word het gat met de concurrentie steeds kleiner??
heb ermee gedraaid in spanje, en moets echt een paar lange dagen WENNEN dat je mee moet draaien met de schijf, wat ik totaal niet lekker vind,
dat ding heeft ook een aantal effecten erin zitten, wat ook niet lekker werkte of effecten waar je niks aan heb,
je hebt ook geen Cue die je kan zetten, alleen om naar het Begin van het nummer te gaan, als je een bepaald stuk wilt cuen moet je laten draaien en vast houden, en dan niet loslaten maar een zet mee geven.. ik vond het 10000x niks.
denon e.d werken gewoon niet lekker puur omdat je de werking van pioneer gewend bent. ik heb ook dj's draaien die altijd met platen platen draaien, en die technics cd speler daarom heerlijk vinden, en die dan moeten wennen aan de pioneer.
in mijn ogen.. Pioneer is en blijft de marktleider, puur omdat een groter deel van de dj's pioneer gebruikt en hier daarom ook niet snel van af zou stappen. Pioneer is simpel maar kan zoveel.. dat is de kracht erachter. ipv 20 knoppen te hebben.
-
ja ik blijf toch ook bij pioneer, hoewel merken als numark en reloop ook met steeds meer leuke dingen komen blijft, denk ik, toch pioneer en waarom?
- het is bekend en betrouwbaar
- prijs is hoog maar je weet wat je ervoor krijgt
- bij problemen zullen ze het misschien wat serieuze oppakken.
vergelijk het met condooms: die van het drogisthuismerk zijn goed en goedkoper maar durex vind je vriendin toch 'n veiliger gevoel 8)
Comment
-
aangezien dit topic waarschijnlijk verder gaat..
Ik heb gisteren met een pioneer cdj100mk3 gedraait,
Leuk ding.
Daarnaast heb ik ook met mijn denon dn-d6000 gedraait,
ik moet zeggen dat ik ze even fijn vindt, onlangs het andere soort cd spelers zijn ( tabletop en Dubbele cd speler )
Comment
-
Overal moet je aan wennen zowel pioneer, denon , numark en diverse andere merken.
Zelf houd ik van wat grote lompere spelers die kwaliteit bieden, nou ja niets is lomper dan zo,n grote pioneer een knop sla je nooit mis als je dan een cdj400 kijkt is dit klein etc een leuke speler maar niet voor mij.
Zo heeft ieder zijn smaak!
Comment
Comment